Alkoholittomia juomia pääsiäisen aikaan ?

Spencer Hastings
Tota oksettavaa paastojuomaa litkin nyt..
Mies osti itselleen jaffaa. Meillä ei arkena juoda limuja eikä mehujakaan pahemmin, mutta pyhiksi sitten ostetaan yleensä. Mistä lie sekin tapa tullut, varmaan jostain mummolasta :D
 
Ei meillä ole alkoholia pääsiäisenä olenkaan. Miksi joku joka ei esim. juo limuja niin joisi sitä ihan vaan pääsiäisen kunniaksi ja se joka juo limuja niin juo niitä muutenkin eli....

Mut kai niitä sit on jotka juhlapyhien takia juo sitte vissyä ihan vaa juhlan kunniaksi.
joku joka haluaa tehdä juhlasta juhlan. Joku, joka pidättäytyy muuten makeista limuista, mutta juhlan kunniaksi sen itselleen sallii.

Onhan ihmisiä, jotka eivät syö suklaatakaan kuin jouluna ( se minusta kyllä on sitten taas vähintään outoa:D)
 
vierass
En ehkä minäkään ihan ymmärrä tätä kysymystä, koska pääsiäinen ei mun mielestä oo lainkaan "juomajuhla". Vrt. vappusima, skumppa uutenavuotena tm. Meillä juodaan pääsiäisenä samaa kuin muutenkin. Vettä, maitoa (lapset), mehuja, vissyä, cokista (mies). Olutta, siideriä ja viinejä on kaapissa aina, niitä juodaan jos halutaan. Emme päätä "alkoholittomia juhlapyhiä" etukäteen kuten emme myöskään päätä etukäteen milloin sitä viiniä juodaan. Fiiliksen mukaan. Paria lasillista enempää ei kuitenkaan kerralla mene.
 
En ehkä minäkään ihan ymmärrä tätä kysymystä, koska pääsiäinen ei mun mielestä oo lainkaan "juomajuhla". Vrt. vappusima, skumppa uutenavuotena tm. Meillä juodaan pääsiäisenä samaa kuin muutenkin. Vettä, maitoa (lapset), mehuja, vissyä, cokista (mies). Olutta, siideriä ja viinejä on kaapissa aina, niitä juodaan jos halutaan. Emme päätä "alkoholittomia juhlapyhiä" etukäteen kuten emme myöskään päätä etukäteen milloin sitä viiniä juodaan. Fiiliksen mukaan. Paria lasillista enempää ei kuitenkaan kerralla mene.
No mä nyt halusin vain tietää uteliaisuttani, mitä alkoholitonta immeiset juo näin pääsiäisenä.Jos olisin muotoilut kysymyksen niin, että mitä juotte pääsiäisenä, niin niitä alkoholi juomia olisi lueteltu ja niistä mä en halua tietää.

Kyseessä voisi olla myös kysymys,mitä alkoholitonta juotte vappuna tai vaikka perjantaina. Nyt sattuu vaan pääsiäisen aika.

En mie olen mitenkään pitänyt pääsiäistä juomajuhlana.
 
Ei meillä ole alkoholia pääsiäisenä olenkaan. Miksi joku joka ei esim. juo limuja niin joisi sitä ihan vaan pääsiäisen kunniaksi ja se joka juo limuja niin juo niitä muutenkin eli....

Mut kai niitä sit on jotka juhlapyhien takia juo sitte vissyä ihan vaa juhlan kunniaksi.
No jaa, ehkä joku haluaa juhlapäivänä juoda jotain muuta kuin vettä :confused:
Meillä nyt silloin tällöin juodaan limpparia ja jopa sen pullon tai korkeintaan 2 pulloa simaa vuoden aikana.Nyt teki mieli juoda muutakin kuin vettä tai maitoa.

Eikä noita makeita juomia nyt lipitetä koko päivää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä