Alkoholista..

  • Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti
Mietteliäs
Täälläkin on varmaan monta sellaista, joka juo yhden tahi muutaman illan istujaisissa yms tapahtumissa. Mutta ei niin paljon, että tulisi humalaan. Kysymys kuuluukin, MIKSI? Eli jos tarkoitus ei olekaan tulla humalaan, niin miksi juot sen muutaman? Pidätkö alkoholin mausta? Vai miks?
 
Mamma italiana
pidàn viinin mausta, kylmà olut kesàllà on myòs tosi hyvàà, ruoansulatusjuomiakin on oikein hyvànmakuisia kuten lemoncello. vastaus kuuluu siis kyllà pidàn mausta
 
jaami
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Mä pidän mausta ja siitä rentouttavasta fiiliksestä joka tulee jo sen yhden jälkeen. Tänään juon ainakin 3lasia valkkaria, nautin euroviisuja katsellessa.
peesi! rentouttava fiilis on just parasta, mitä alkoholilla voi saada aikaan ;)
 
maistuu kun maistuu
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Muutama on ihan hanurista. Siksi juon aina niin helkkaristi
Mä peesaan tätä.
Joskus olen jostain lukenut, että yhden jälkeen voi lähteä kotiin, kahden jälkeen on otettava se kolmas, jonka jälkeen kotiinlähteminen olisi silkkaa typeryyttä.
Eli lisää vaan, jos ei jää siihen yhteen - ja yhden juominen on ihan turhuutta.
 
Juon maun takia ja joskus rentoutuakseni. Rentoutumiseen ei tarvitse kännejä vaan yksi tai kaksi riittää. Joskus saman asian ajaa myös alkoholiton ja tykkäänkin juoda sellaisia välillä. En pidä humaltumisen tunteesta enkä varsinkaan kännistä. Joskus toki humallun, mutta todella harvoin tavoittelen humaltumista.
 
Mamma italiana
vuonna 1993 salmiakkikossu vedettiin ilman ennakkovaroitusta pois alkon hyllyiltà. muistatteko? syynà se ettà se maistui melkeinpà lapsillekin. taisi joku kuollakin siità johtuen. muistaako kukaan?
 
Essi
Maun takia. Eikä siis alkoholin maun takia, kun mitään pontikkaa siis en juo enkä lasinpesunestettä tms. :D Vaan viinin maun tai hyvän siiderin maun tai konjakkitilkkasellisen maun takia.

Eikä muuten haittaa edes se, jos hyvä konjakkipullo onkin hiton kallis, kun tietää, että siitä riittää sitten tosi pitkäksi aikaa.
 
visiteur
Mesdames, sallinette osallistua tähän keskusteluun. Koen sen hyvin tärkeänä suomalaisten tulevaisuuden kannalta. Olen miettinyt miksi nuorille naisille on tärkeää käyttää alkoholipitoisia aineita siinä kuin miehetkin. Uskon että kyseessä on tasa-arvoasia. Mutta haluaisin että käyttö vähenisi koska uskon että se olisi suomalaisten lasten etu. - Pardonnez-moi, jos loukkasin jotain teistä, Mesdames.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
vuonna 1993 salmiakkikossu vedettiin ilman ennakkovaroitusta pois alkon hyllyiltà. muistatteko? syynà se ettà se maistui melkeinpà lapsillekin. taisi joku kuollakin siità johtuen. muistaako kukaan?
Kyllä mä muistan jotakin joo. Vaikka en ollukkaan itte vielä siinä iässä, että olisin sitä voinut juoda. :D
 

Yhteistyössä