Alkoholismi on sairaus,mutta ei ymmärrä miksei se saa äitiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KeljuK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KeljuK

Jäsen
21.06.2007
888
0
16
menemään hoitoon jos laps uhataan viedä??
oikeesti mä oon anoppia täynnä,TAAS tuodaan poikaa meille sijoitukseen ku tää lähteny dokaa eilen,ei vastata puhelimeen..no johan se oli sairaalassa viikon pillereissään ja nyt kotona 2 päivää ja taas soronoo..
ottaako päähän :headwall: :headwall: ei suinkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
alkoholistihan ei itse tiedosta sairauttaan...
hän siis tiedostaa sen,kerran maksa sanonut jo poks..taas oli silmät keltasen viimeputken jälkee :x
viimeinen vuosi on ollut ihan pelleilyä ja sossu pallottaa poikaa paikasta toiseen..
taas joi 3viikkoa,sossu laitto pojan sijotukseen eli meille,anoppi jätettii kotii dokaa,no sit meni sossu ja tää vannotti et joo oon juomatta,olikin 1 päivä ja katos reissulleen jättäen pojan yksin..joi joi ja joi ukkonsa kanssa,sossu sano vaan et nyt mentävä sairaa osastolle,
meni sairaalaan VAIN SEN TAKIA KU OLI TOSI HUONO OLO JA SAA LÄÄKEILLÄ SEN OHI,oli viikosie,koton selvänä 2 päivää ja taas ollaan menossa.. :headwall:
tota teki mun miehen ollessa pieni ,et joutu kiertää millon kenen huostassa, ku tää oli teillä tietämättömillä...
miksei tälle voi tehdä stoppia ja sossu viheltää peliä poikki?tekeekö hyvää ku pienen ikänsä poika paikasta toiseen laitettu ,ja sama jatkuu 12vuotias on..

Jossakin mättää ja pahasti kun lasta pompotellaan paikasta toiseen!
Kyllä se vaan siltä tuntuu että jotakin todella ikävää täytyy taphtua ennen kuin asioille tulee kunnon stoppi ja niihin puututaan rankalla kädellä. :/

mietin vaan tuossa kun joiltain otetaan laps ihan onnettomin syin pois,tässä otettiin naiselta joka sokeutui tuon ikäinen pois,miettiä et mitä vattua se sokeutuminen vaikuttaa lapsen hoitoon?on kuitenki "iso" ettei mitään vaippoja tarvi vaihtaa yms..sit annetaan tällästen vanhempien jatkaa ja jatkaa,eikä tajuta mitä tollanen pallottelu jättää pieneen ihmiseen..ei ymmärrä ei.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
mietin vaan tuossa kun joiltain otetaan laps ihan onnettomin syin pois,tässä otettiin naiselta joka sokeutui tuon ikäinen pois,miettiä et mitä vattua se sokeutuminen vaikuttaa lapsen hoitoon?on kuitenki "iso" ettei mitään vaippoja tarvi vaihtaa yms..sit annetaan tällästen vanhempien jatkaa ja jatkaa,eikä tajuta mitä tollanen pallottelu jättää pieneen ihmiseen..ei ymmärrä ei.. :headwall:
Mä en taas usko että keltään otetaan lasta ihan onnettomin syin. Monesti voi olla takana sellaista mitä sivulliset ei tiedä. :( Mutta siinä olen samaa mieltä
että pallottelu tekee hallaa lapselle. Joskus tuntuu että vanhemille annetaan liiaksikin mahdollisuuksia raitistua. :kieh: Minkä ikäinen tuo miehesi pikkuveli muuten on?