Siihen asti voi huoletta ottaa viinaa, kun menkat ei ole vielä myöhässä. Joten sinäkin, jolla oli kiertopäivä 21/29, en olisi huolissani! Tuskin mikään raskaustesti edes ole niin herkkä, että vielä tuossa vaiheessa plussaa näyttäisi. Sitten vasta kun testi näyttää plussaa, pitäisi alkoholi jättää pois.
Itelleni kyllä kävi pieni moka. Olin kaverin polttareissa ja vedin viinaa aika surutta. Edelliset menkat oli pari viikkoa myöhässä joten en osannut epäillä raskautta. Menkat oli tuossa vaiheessa vasta päivän myöhässä. No, pari päivää polttareitten jälkeen tein sitten raskaustestin ja plussaahan se näytti. En kuitenkaan ole viitsiny ottaa stressiä tuosta, kävin juuri ekassa neuvolassa ja terkkari rauhoitteli että ei hätää, noin käy varsin monelle alkuraskaudessa kun ei vielä tiedä olevansa raskaana. Mutta jatkossa sitten nollalinja
Tämä on kyllä hyvä ketju ja tosiaan näin kesällä ajankohtainen. Itsekin olen käynyt terasseilla, häissä jne. Raskauteni on vielä niin alussa (viikko 9) etten halua vielä kellekään kertoa. Terassilla olen ottanut vaan limsaa, eikä sitä ole kukaan ihmetellyt, kun olen autolla. Häissä olen kaatanut tyhjään kaljapulloon vettä ja juonut sitä samaa pulloa koko illan. Välillä olen käynyt täyttämässä lasin vessassa, niin kuin joku muukin kertoi. Ei kukaan mitään ole epäillyt. Juhannuksesta pitäisi vielä jotenkin selvitä

Voin kyllä juoda limsaa ja täytellä kaljapulloja vedellä, mutta ihmiset saattaa ihmetellä rauhallista käytöstäni.. yleensä kun otan viinaa, muutun paljon puheliaammaksi ja saattaa herättää epäilyksiä, kun en humallu ollenkaan.. No, katsotaan nyt kuinka käy.