V
"Vieras"
Vieras
Millainen uhkavaatimus on mielestänne järkevää ja kohtuullista jos mies juo/tissuttelee usein? Siis toki jokainen tilanne on omansa, mutta tuli vaan mieleen että onko kovin kohtuullista sellainenkaan että laitetaan mies valinnan eteen , nainen tai alkoholi? Siis jos viinan juonnista ei ole aivan erityistä haittaa. Olisiko naiselle kiva jos mies sanoisi, että joko herkut tai minä silloin kun kroppa ei ole enää yhtä kevyt kuin 2-kymppisenä? Eikö se ole aika kohtuuttoman suuri vaatimus, että koko loppuelämäksi pitäisi jostain omasta nautinnosta luopua sen takia ettei se tapa/harrastus/ilo miellytä kumppania?
Monissa ketjuissa ollaan sitä mieltä, ettei katseltaisi miestä joka ottaa kännit viikonloppuna tai joka toinen viikonloppu. Mussuuttako ne naiset itse herkkujaan vain sen 17 grammaa kerran vuodessa?
Monissa ketjuissa ollaan sitä mieltä, ettei katseltaisi miestä joka ottaa kännit viikonloppuna tai joka toinen viikonloppu. Mussuuttako ne naiset itse herkkujaan vain sen 17 grammaa kerran vuodessa?