A
allu
Vieras
Meillä 11 kk vanha lapsi. En juonut koskaan alkoholia raskauden aikana ja sitä ennenkin normaalisti noin kerran kahdessa kuukaudessa kuten useat nuoret tekevät (siis olen nyt 27 v). Lapsen synnttyä en ottanut pisaraakaan puoleen vuoteen, kuten ei aviomiehenikään. Nyttemmin olen ottanut noin kerran kuussa muutaman kaljan tai paukun ja ollut pikkusihnakassa ja tällöin siis mieheni ollut TÄYSIN SELVINPÄIN ja hoitanut lastamme. Jos mieheni on joskus ottanut niin minä en ole ottanut ja toiste päin ja siis pieni sihnakka eli ei perseet olalle ja riehumalla vaan kotona ihan muutama ja kattellut leffoja tms. "Rentoutunut" hyvin hiljakseen lapsen ja isän nukkuessa toisessa huoneessa. Aamulla sitten virkeenä herännyt perheeni kanssa touhuamaan. Nyt yksi ystäväni on sitä mieltä, että olen alkoholisti ja hänen mielestään lastensuojelun pitäisi puuttua (kuulemma äidit eivät saa ottaa koskaan vaikka meis selvinpäin lapsen kanssa) mitä olette mieltä? Olenko alkoholisti ja mitä sanon ystävälleni jos hän ilmon tekee?