Alkoholillakin on tarkoituksensa yhteiskunnassa

Onhan se ok juoda alkoholia ja onhan sitä mainostettava jopa lastenkin kautta ja mediassa vieläpä koska--->

Alkoholiverotulot tippuisivat hurjasti, jos moni todella vähentäisi/lopettaisi käytön.
Alkoholi on sopivasti koukuttava aine ja se ei heti tapa. Sama kun tupakankin kanssa.
Kun kansa jotain "tarvitsee" välttämätöntä huvitusta niin se laitetaan verolle ja nyt ollaan karkkia laittamassa verolle myös :eek:
 
Tuli mieleen tuo eräs ketju, missä hesarissa lapset kertoilevat alkoholinkäytöstä ja yksi hyvä mainonnan paikka on tv-ohjelma Salatut elämät. Siinähän lapset käyttävät alkoholia :|

Piilomainonta ja mediassa ihmisten asenteiden muokkaaminen on nykyään todella helppoa. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:
Piilomainonta ja mediassa ihmisten asenteiden muokkaaminen on nykyään todella helppoa. :(
Jep, jo pikkulapsi aivopestään tietyyn käyttäytymismalliin ennen kouluikää. Se tapahtuu vain huomaamatta. Sama tietysti toimii myös aikuisten kohdalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:
Piilomainonta ja mediassa ihmisten asenteiden muokkaaminen on nykyään todella helppoa. :(
Jep, jo pikkulapsi aivopestään tietyyn käyttäytymismalliin ennen kouluikää. Se tapahtuu vain huomaamatta. Sama tietysti toimii myös aikuisten kohdalla.

Ja vaikken kuulukaan "uskonlahkoon" tms. niin silti tv on oikeasti paha asia kenelle tahansa.
Itse olen tietoisesti vältellyt tv:n katselemista jo usean vuoden ja täytyy sanoa, että kyllä on kannattanut =)
Alkuun en enää katsellut tv:tä, kun ei sieltä tullut mitään mielekästä tai vain uusintoja ja myöhemmin ei enää ollut aikaa ja opin elämään ilman yhtä mielenmuokkaajaa :saint:
Toki meillä edelleen on tv, mutta siitä katsellaan enää lähinnä elokuvia
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äitineljälle:
Piilomainonta ja mediassa ihmisten asenteiden muokkaaminen on nykyään todella helppoa. :(
Jep, jo pikkulapsi aivopestään tietyyn käyttäytymismalliin ennen kouluikää. Se tapahtuu vain huomaamatta. Sama tietysti toimii myös aikuisten kohdalla.

Ja vaikken kuulukaan "uskonlahkoon" tms. niin silti tv on oikeasti paha asia kenelle tahansa.
Itse olen tietoisesti vältellyt tv:n katselemista jo usean vuoden ja täytyy sanoa, että kyllä on kannattanut =)
Alkuun en enää katsellut tv:tä, kun ei sieltä tullut mitään mielekästä tai vain uusintoja ja myöhemmin ei enää ollut aikaa ja opin elämään ilman yhtä mielenmuokkaajaa :saint:
Toki meillä edelleen on tv, mutta siitä katsellaan enää lähinnä elokuvia
Todella hyvä ratkaisu, etenkin lapsien kohdalla todella tärkeä, koska telkkari aiheuttaa monia eri vikoja ja häiriöitä lapselle fyysisesti kuin henkisestikin.
 

Yhteistyössä