Alkoholi ja morkkis.

Mulla on semmonen tyhmä ongelma, että aina ko otan alkoholia, mulle tullee seuraavana päivänä kauhia morkkis.
Vaikka en tekis mittään tyhmää/puhuis mittään tyhmää, niin silti mulla on kamala morkkis edellisestä illasta.
Kauhula ootan huomista, miltä minusta sitten tuntuu ko otan tännään muutaman olusen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinulla alkoholisti läheinen?
On, useampikin.
Voi johtua siitä tuo morkkis. Kärsin itse samasta ongelmasta, ja itseasiassa jo pelkkä alkoholin ostaminen aiheuttaa pienen morkkiksen ja suuren häpeäntunteen.
Mulla ei aiemmin ole ollu tämmöstä ongelmaa, vielä vuosikin sitten join aika reippaasti, useamman kerran viikosa jopa. Nykyään otan pari kertaa kuukaudessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinulla alkoholisti läheinen?
On, useampikin.
Voi johtua siitä tuo morkkis. Kärsin itse samasta ongelmasta, ja itseasiassa jo pelkkä alkoholin ostaminen aiheuttaa pienen morkkiksen ja suuren häpeäntunteen.
Mulla ei aiemmin ole ollu tämmöstä ongelmaa, vielä vuosikin sitten join aika reippaasti, useamman kerran viikosa jopa. Nykyään otan pari kertaa kuukaudessa.
No voisko sit olla tämmöstä "vanhemmiten" tapahtuvaa tietynlaista kypsymistä ja niiden omien arvojen ja kokemusten punnitsemista? Mistä itse luulet morkkiksen johtuvan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinulla alkoholisti läheinen?
On, useampikin.
Voi johtua siitä tuo morkkis. Kärsin itse samasta ongelmasta, ja itseasiassa jo pelkkä alkoholin ostaminen aiheuttaa pienen morkkiksen ja suuren häpeäntunteen.
Mulla ei aiemmin ole ollu tämmöstä ongelmaa, vielä vuosikin sitten join aika reippaasti, useamman kerran viikosa jopa. Nykyään otan pari kertaa kuukaudessa.
No voisko sit olla tämmöstä "vanhemmiten" tapahtuvaa tietynlaista kypsymistä ja niiden omien arvojen ja kokemusten punnitsemista? Mistä itse luulet morkkiksen johtuvan?
Emmie tiiä mistä se johtuu. Sen oon huomannu, että ko mie puhun minun siskon kans ja sanon että juon, mulla on tarve selittää sille aina jotaki siitä miks juon. Ehkä siks, että minun sisko on raskaana, ja vaikka se itekki joi sammaan tahtiin ko mie ennen ko tuli raskaaksi, niin siitä on tullu kovin tuomitseva sen jälkeen ko se sai tietää olevansa raskaana.
 
Nolo
Itselleni sattui tässä viikolla samantapainen juttu, kuin yhdessä ketjussa täällä. Olen siis vanhempi lady.
Olin hiukan ottanut siideriä ja tulin seuranhaluiseksi.
Yhteen naapuriin oli kutsuttu ja nyt tuntui sopivalta tehdä vierailu.
No, kuinka ollakaan siellä tarjottiin paukkuja. Niihin tottumattomana tulin armottomaan känniin. Avauduin henk.kohta asioista yms kivaa.
Paikalle ilmestyi minulle ennalta tuntematon nuori mies.
Jostain syystä jota en muista, olimme tulleet tämän kanssa meille.
Mielessäni ei ollut todellakaan mitään seksiin viittaavaa, eikä sitä harrastettukaan.
Kauhea morkkis, mitä tämä nuorimies ajattelee. Kuvitteliko minun tekevän iskuyritystä tai jotain sen suuntaista.
Hävettää. Ikinä en ota enää.
 
Tiedän mistä puhut! Mäkin otan morkkiksen vaikka olisin ihan ihmisiksi ja kotona vain ottaisin.
Morkkis tulee, vaikkakin ilman sen suurempaa syytä.

Mä nykyään otan todella harvoin. Oma äitini on alkoholisti, se ehkä jarruttaa. Mutta vaikka mä tiedän sen että viina ei mua niin vie, niin kai se on koko ajan pelko persuksissa että mitä jos...
 
Joskus olis kiva ottaa muutama ihan seku vaan, rentoutua ja olla ajattelematta mittään mikä aiheuttaa stressiä, paineita... Mutta ahistaa aatella että huomena taas se ihana morkkis kipittää tänne ja rankasee minua ko olen ollu humalassa. Mitä ihmettä tämä on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eulalia Kankkunen:
Morkkistellaan sitten huomenna :D

Kun me tiedetään että ollaan ihan kiltisti, niin sitten se tuleva morkkiskin on tavallaan turha.
Kyllä sitä pitää hetkestä nauttia!
Nautitaan hetkestä :)
Mutta mitä sille morkkikselle tehhään, potkitaan se alas parvekkeelta :D
 

Yhteistyössä