M
Minä vaan
Vieras
Tuosta yhdestä viestiketjusta, paljonko on paljon, tuli mieleeni kysymys. Jos joku sattuisi tietämään.
Tapasin tuossa juurikin mielenkiintoisen oloisen miehen. Mitään kummempaa kuin tutustumista ei ole vielä tapahtunut.
Tässä viimeksi tavatessa havaitsin hänestä lähtevän hajun, sanoisinko "alkoholin hajun". Sellaisen, joka tunkee ihosta ja hiuksista läpi. Jotenkin? Ei siis sellainen alkoholin haju, kun avaa esmes koskenkorvapullon. Tiedä tarkkaan miksi minulle tuli hajusta (ei voimakas) viina mieleen?
Paljonkos ihmisen tarttee juoda, että alkoholin haju tulee "ihosta läpi".
Ihmettelevä, vai keksinkö vain vikoja, etten taas loukkaa itseäni?
Tapasin tuossa juurikin mielenkiintoisen oloisen miehen. Mitään kummempaa kuin tutustumista ei ole vielä tapahtunut.
Tässä viimeksi tavatessa havaitsin hänestä lähtevän hajun, sanoisinko "alkoholin hajun". Sellaisen, joka tunkee ihosta ja hiuksista läpi. Jotenkin? Ei siis sellainen alkoholin haju, kun avaa esmes koskenkorvapullon. Tiedä tarkkaan miksi minulle tuli hajusta (ei voimakas) viina mieleen?
Paljonkos ihmisen tarttee juoda, että alkoholin haju tulee "ihosta läpi".
Ihmettelevä, vai keksinkö vain vikoja, etten taas loukkaa itseäni?