Moikka.. Olisin kovasti kiitollinen kaikista kiinnittymisen kokeineiden/muuten viisaitten tiedoista =D. Tässä hiukan pohjustusta asialle; eli epäilen että saattaisin olla raskaana; tajusin että unohdin ensimmäisen pillerin uudesta laatasta ottaa. Onko kellään tietoa, että onko MAHDOLLINEN ovulaatio 14pv pillerin unohtamisen jälkeen vai miten..? Siis jos on ovuloidakseen.
Oon itse kauan syönyt yhdistelmäpillereitä, kerran tullut raskaaksi ihan säännöllisesti syötyjen pillerienkin kanssa, tehtiin abortti =(. (Olen myös yrittänyt luovuttaa munasoluja, jolloin niitä muodostui hormonihoidolla niin paljon, että hoito jouduttiin kahdeksan päivän kuluttua lopettamaan oman terveyteni takia), eli toiseen sarjaan tuli 41, toiseen 44.. normaalimäärä on kai hoidolla on jotai 10-15 munasolun luokkaa.. Siinä meinasi sarjat revetä, ei pystynyt enää kävelemään kunnolla. Totesivat vaan että ylihedelmällinen olet, ettei pitäisi olla ongelmia raskaaksi tulossa. Olin tällöin 22 vuotias.
Joka tapauksessa, nyt siis unohdin ottaa tuon radikaalin ekan pillerin taukoviikon jälkeen, seksiä oli harrastettu niin ennen ja jälkeen viikoilla ja ihan näihin päiviin saakka. (huoh omasta tyhmästä päästä saa kärsiä) viime viikolla iski raskausoireet, useana iltana nyt ollut lämpö myös 37.2. sunnuntaina otin viimeisen pillerin ihan normaalisti ja aloin odotella menkkoja, alkavat yleensä 1.5-2 vuorokautta vikan pillerin jälkeen. Outo olo jatkuu.. Normaali turvotus ennen menkkoja ei tule, vaan näytän normaalia laihemmalta

En tiedä toivonko olevani raskaana vai mikä on.. Ikinä en ole kärsinyt menkkakivuista myöskään, joita sitten ma-ti välisellä yöllä oli, tai siis kummaa nipistelyä kohdussa, kävin myös kusella kesken yön, joka on minulle erittäin harvinaista. Eilen aamulla aivan järkyttävää mongerrusta, kihelmöintiä ja nippailua sisällä. Alaselkään iski hirveä kipu. Tänään aamulla tein raskaustestin ja se näyttää negaa. puolen päivän aikaan alkoi pieni verinen vuoto, oikean puolen munasarjassa ihme vetotuntua.. Pillerikiertoni mukaanhan minulla on tyhjennysvuoto siis aivan oikeaan aikaan, jos nuo nyt sitä ovat!!! Siksipä olenkin kiinnostunut tietämään hieman tuosta kiinnittymisestä. Ja jos joku tietää miten mahd. ovulaatio tulee ekan pillerin unohtamisen jälkeen! Uskon että täällä on jollain on ollut/tulee olemaan sama ongelma. Ei viitsisi tässä kohtaa ihan lääkäriin mennä testailemaan jos ei olekaan mitään kasvamassa. Tuo tieto pienimuotoisesta ylihedelmällisyydestä aiheuttaa vain pientä epätietoisuutta =D olisin onnellinen jos joku haluaisi tähän mielipiteitään vastata!