alkaraskauden jomotukset/kivut

on kellään alkuraskaudessa ollut inhottavia pistäviä menkkamaisia kipuja tosi alhaalla oikealla ja kohdistunut myös oikeaan jalkaan? Ja millä viikoilla?
ja kuinka varhaisessa vaiheessa alkaa kohdunkasvukivut?

kiitos.
:hug:

Heipsista!

Mi´nulla on ollut alusta asti, siis vkoilta 6 alkaen kipuja, nyt rv 12 alkaa vähenemään päin. Paitsi äkkiä noustessa, kääntyessä sängyssä tai kiertoliikkeissä saattaa sattua tosi inhottavasti. usein tuonne ihan alavatsaan, taikka nivusten seudulle...

menkkamainen jomotus on loppu, sitä oli alusta tuonne rv 10 asti... B)

Mulla on ovulaatiosta asti tuntunut mahassa vähän mitä milloinkin. Kyllä siellä jotain tapahtuu koko ajan. Pahoinvointia ei ole ollut, paleltaa koko ajan ja selässä välillä sellaista kipua ettei pysty istumaan kunnolla. :/
Välillä tuntuu että onko siellä kaikki ihan kunnossa kun koko ajan tuntuu vatsassa jotain. :ashamed:
Nyt on vissiin rv.8 menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mini83:
Mulla on ovulaatiosta asti tuntunut mahassa vähän mitä milloinkin. Kyllä siellä jotain tapahtuu koko ajan. Pahoinvointia ei ole ollut, paleltaa koko ajan ja selässä välillä sellaista kipua ettei pysty istumaan kunnolla. :/
Välillä tuntuu että onko siellä kaikki ihan kunnossa kun koko ajan tuntuu vatsassa jotain. :ashamed:
Nyt on vissiin rv.8 menossa.

hei ja kiitos vastauksesta.

mun tuntemukset aikalailla samoja kuin sinulla.
:heart:
ja välillä tosiaan miettii et onko kaikki ok kaiken maailman jomotusten takia.
tämä on toinen raskaus ja ensimmäisessä ei ollut mitään näitä vain pahoinvointi ja väsymys.

huomenna neuvola että eiköhän jotain selviä.
itse kun en edes tiedä kuinka pitkällä raskaus on, tärppäs niin yllättäen ja kuukautiset tuli viimeksi ihan normaalisti..

:/

Yhteistyössä