Alkaisko myymään pikkareita??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Mä oon myyny!!! Pyysinköhän 50mk/housut, kyllä niitä kaupaksi meni B)
niin no nykyään kun pikkarit maksaa sen 8 euroo vähintään kappale niin ei paljon voitolle jäis jos noilla hinnoilla myis... eli pitäis niistä saada ainakin 30 egee niin ois jotain hyötyäkin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Miten se maksupuoli hoidetaan? Tilinroahan ei voi antaa ku siinä näkyy nimi...?
*miettii jo melkein tosissaan..*
Samaa miettinyt minäkin. Olisin muuten varmasti jo myynytkin, mutta miten ihmeessä tuon tilin kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Mä oon myyny!!! Pyysinköhän 50mk/housut, kyllä niitä kaupaksi meni B)
Jalluunko laitoit ilmoituksen? :whistle:

Noup... Nettiin
:D
*ROTFL!* MIks ihmeessä olenkaan heitelly suureksi jääneitä pikkareita roskiin, mähän olisin tienannu niillä jo monta sataa markkaa :headwall: :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Pienellä paikkakunnalla asuvana en kehtais laittaa poste restanteen. Kuitenki joku tuttu näkis ilmotuksen ja kyttäis sitte kuka tuolla käy tyhjentään kyseisen postilaatikon... :xmas:
Eihän sun siihen omaa nimeäs tarvi laittaa, laita vaikka kylän pahimman juoruakan nimellä se poste restante

:D Tai laita toi oma nikkis :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Pienellä paikkakunnalla asuvana en kehtais laittaa poste restanteen. Kuitenki joku tuttu näkis ilmotuksen ja kyttäis sitte kuka tuolla käy tyhjentään kyseisen postilaatikon... :xmas:
Eihän sun siihen omaa nimeäs tarvi laittaa, laita vaikka kylän pahimman juoruakan nimellä se poste restante

:D Tai laita toi oma nikkis :p
Niin muttaku paikkakunta näkyy osotteessa; ja joku paikkakuntalainen näkis mut hakeen rahalastin sieltä laatikolta...Täällä ku kaikki tuntee mut...

:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Pienellä paikkakunnalla asuvana en kehtais laittaa poste restanteen. Kuitenki joku tuttu näkis ilmotuksen ja kyttäis sitte kuka tuolla käy tyhjentään kyseisen postilaatikon... :xmas:
Eihän sun siihen omaa nimeäs tarvi laittaa, laita vaikka kylän pahimman juoruakan nimellä se poste restante

:D Tai laita toi oma nikkis :p
Niin muttaku paikkakunta näkyy osotteessa; ja joku paikkakuntalainen näkis mut hakeen rahalastin sieltä laatikolta...Täällä ku kaikki tuntee mut...

:whistle:

nii ja si naapurin setä tilais sulta kaikki kalsarit :LOL:

*anteeks :ashamed: *
 

Yhteistyössä