Alkaisitko parisuhteeseen miehen kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"mamma91"
jos oikeasti tunnet sitä miestä kohtaan jotain niin alkaisin ja rakastat sitä ei se työ saa vaikuttaa siihen että ei alkaisi suhteeseen,ja ainahan suhteen voi katkaista.
 
"aapee"
[QUOTE="aapee";26812827]Itseäni kovasti epäilyttää, että mies ei reissuillansa pysy uskollisena... :/[/QUOTE]

Tiedän niin monta rekkakuskia, joiden vaimot/avokit odottavat kiltisti kotona sil aikaa, kun mies ottaa töissä kyytiinsä muita naisia. :/
 
[QUOTE="aapee";26812827]Itseäni kovasti epäilyttää, että mies ei reissuillansa pysy uskollisena... :/[/QUOTE]
Pysyy tai ei pysy, se ei ammattiin sinänsä liity.

Mun neuvoni on se, ettei kannata liikaa miettiä sitä, pysyykö mies uskollisena vai ei. Ihan sokea ei toki kannata olla, muttei liikaa miettiä tai epäilläkään. Mielummin mä ainakin elän siinä uskossa, että ukko ei petä, ja olen väärässä, kuin epäilen ja stressaan ja kyräilen vuosikausia ollen lopulta oikeassa - lopputulos on silti sama, toinen tapa on vaan paljon kuluttavampi ja stressaavampi.
 
Jeyne
Periaatteessa kyllä, mutta enpä usko että monikaan rekkamies olisi muuten makuuni. Itse vaadin mieheltä sivistystä, älyä ja henkisyyttä. Toivomallani tasolla nämä jutut tuskin kovin monella rekkakuskilla on.

Mua ei sitten muuten haittais se, että miehen työ olisi keikkaluonteista. Joskus olis paljon pois, mutta joskus sitten läsnä paljonkin.
 
Kai sä tiedät, mitä sun nyt pitää tehdä?

Vinkki: siihen tarvitaan isoja jätesäkkejä ja lukkoseppä.
:D

Ja hei, ei kaikki rekkamiehet tee mitään pitkiä reissuja. Mun mies pyörii normityöpäivänä 50km säteellä. Joskus saattaa käydä 250km päässä kääntymässä.
Mutta työajat on ihan älyttömiä ja päivät pitkiä (ja mies työnarkomaani).
 
"heh"
[QUOTE="aapee";26812854]Tiedän niin monta rekkakuskia, joiden vaimot/avokit odottavat kiltisti kotona sil aikaa, kun mies ottaa töissä kyytiinsä muita naisia. :/[/QUOTE]

No, ne ukot varmaan pettäis muutenkin, eipä tuo ammatti ole mikään syy sille, että pettää.
 
:O
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26813157:
Rekkamiehet haisevat pahalle, eivät osaa nuolla pimppiä, tienaavat huonosti, ovat paljon pois. Kuka haluaisi, ellei ole pakko?
:O Ohhoh, sä et oo sitten kunnon rekkamieheen vielä törmännytkään... :D

Mun mies ei ainakaan täytä yhtäkään noista "rekkamiehen ominaisuuksista".
 

Yhteistyössä