Alkais nyt sitten se vuoto :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvaa toivova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvaa toivova

Vieras
Jo ties kuinka monetta päivää olen tehnyt menkkoja. Jatkuva särky ja painontunne alavatsalla. Vuotoa ei vaan näy, tosin, tänään ne vasta pitäisikin aikaisintaan alkaa, mutta silti. :(
Housujen kaulukset puristaa ja omalta osaltaan aiheuttaa inhottavaa tunnetta alamahaan.
Tulee varmaan ihan hirveä niagara-vuoto ja sitten muuten myös itkenkin.

Mulla ihan sama, tosin menkat on nyt viikon myöhässä, mutta varmasti kohta alkavat ja sitten taas paska fiilis.

Kahdeksan kuukautta ollaan vauvaa tahkottu. Nyt ei kyllä ole pms oireita niinkun muissa kierroissa. Ennen ollu aina hirveet turvotukset, rintakivut jne. mutta nyt ihan ku menkat ois vaan unohtunu jonnee..

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Mulla ihan sama, tosin menkat on nyt viikon myöhässä, mutta varmasti kohta alkavat ja sitten taas paska fiilis.

Kahdeksan kuukautta ollaan vauvaa tahkottu. Nyt ei kyllä ole pms oireita niinkun muissa kierroissa. Ennen ollu aina hirveet turvotukset, rintakivut jne. mutta nyt ihan ku menkat ois vaan unohtunu jonnee..

Kahdeksan kuukautta on melko lyhyt aika vielä raskauden alkamisen kannalta.

Me ollaan miehen kanssa oltu ehkäisyttä vuodesta 2005 lähtien. Yksi keinohedelmöitetty lapsi tullut sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumpi parempi?:
Minulla 3 keskiraskauden keskenmenoa. Tulen heti raskaaksi mutta kuolevat viikoilla 19-21. Ei sekään naurata. Kun ei yhtään elävää lasta.

Olen todella pahoillani!
Onko asiaa tutkittu ja onko löytynyt syy siihen? :hug:

Yhteistyössä