Alkaahan kuntoilla ja hankkia tällainen vartalo lasten jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ._.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä naisella pitäis olla jotain tärkeämpääkin, johon keskittyä synnytyksen jälkeen, kuin se, että näkyykö vatsalihakset. Jätetään nuo haasteet sikseen...
Toiseksi... tuollainen kuntokuuri synnytyksen jälkeen useimmiten lopettaa maidontulon... joten se ei ehkä ole ihan parasta vauvallekkaan.

Kaikki on lähtenyt mitä tulikin raskauden aikana. Nyt koossa 36.

En kyllä enää 41-vuotiaana taida jaksaa olla noin kunnianhimoinen kroppani suhteen. Kivahan se olisi olla tosi hyvässä kunnossa, mutta nyt en ole halukas uhraamaan siihen tarvittavaa aikaa. Nuorena olinkin tosi tosi hyvässä kunnossa. Nyt riittää tämä.

Ja vauva nyt siis 7kk.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onneksi vartaloni ei ole työvälineeni, sillä minusta ei tuohon olisi. Muutoin olin terässä oman työni suhteen kyllä 2 kk synnytyksen jälkeen - lasketaanko se? ;)

1349789526_adriana-lima-zoom.jpg

Ei vatsalihaksia saisi edes kunnolla treenata heti synnytyksen jälkeen. Itse aloittelin varovasti vasta 3kk synnytyksestä (syviä vatsalihaksia synnärin ohjeiden mukaan tein toki jo heti synnytyksen jälkeen). Kyllä kehon pitää antaa palautua ensin. Mikä kiire? Voihan sen sixpakin hankkia vaikka sitten kun lapsi on vuoden ikäinen.

[QUOTE="heips";28619153]Ei vatsalihaksia saisi edes kunnolla treenata heti synnytyksen jälkeen. Itse aloittelin varovasti vasta 3kk synnytyksestä (syviä vatsalihaksia synnärin ohjeiden mukaan tein toki jo heti synnytyksen jälkeen). Kyllä kehon pitää antaa palautua ensin. Mikä kiire? Voihan sen sixpakin hankkia vaikka sitten kun lapsi on vuoden ikäinen.[/QUOTE]

Sektion jälkeen aika mahdotontakin..

[QUOTE="vieras";28619134]Onneksi vartaloni ei ole työvälineeni, sillä minusta ei tuohon olisi. Muutoin olin terässä oman työni suhteen kyllä 2 kk synnytyksen jälkeen - lasketaanko se? ;)[/QUOTE]

Hyvä hyvä. ;) Miksei sinusta olisi tuohon?

Ei tuolla Adrianalla edes olisi varaa lösähtää, se ei saa edes tehdä sitä valintaa. :(
Jos se edes kerran poistuisi kotoaan tuhtina, niin sillä olisi vuosikaupalla maine sinä "läskinä enkelinä" ja se vaikuttaisi automaattisesti töihinsäkin.

Aika surullista, pitäisikö meidän pysyä tuhteina ihan senkin puolesta, silleen sympatiatuhtina? :)

Etkö halua pitää huolta kunnostasi ja terveydestäsi?

No kai tuossa nyt jonkinnäköisiä välimuotojakin on? Meinaan, että kai kunnosta ja terveydestä voi huolehtia hyvinkin, vaikkei ulkoisesti näyttäisikään aivan tuolta mimmiltä?

Mun mielestäni tuon naisen ulkonäkö vaatii jo aikamoisia äärimmäisyyksiä. Ja siitä yleensä on terveys aika kaukana.

Hyvä hyvä. ;) Miksei sinusta olisi tuohon?

Ensinnäkin, en ole kuvauksellinen sitten yhtään. Livenä ei paha, jokaisessahan on omat persoonalliset hyvät puolensa, mutta fotogeenisyyttä ei ole minulle siunaantunut tippaakaan. Toisekseen, olin synnytyksen jälkeen ensimmäiset kuukaudet kiinni vauvassa eikä minua olisi saanut salille tai kauas kotoa ilman lasta. Lapsi oli ykkönen ja imetin tiheästi. Työtilaisuuksissa kävin, mutta vauva sai olla mukana. Kolmanneksi, en haluaisi että ihmiset arvottavat tekojani ulkonäköni kautta. En haluaisi että ulkonäköäni tuotteistetaan. Faktapitoiset, aatteelliset mainokset ok, mutta tuotemainontaan en itseäni haluaisi liittää.

Voi olla :)
Mutta mä en ole vaan ikinä ihannoinut noita ylipitkiä alipainoisia tyttösiä. Joten mulla ei ole tarvetta hakeutua moiseen kuntoon...
Tykkään kyllä urheilullisista ja TERVEEN näköisistä naisista. Olen itsekkin sellainen.

Anteeksi :ashamed: Luulin sinun olevan lihava joka ei jaksa liikkua.
On hyvä että kannatat terveellisiä elämäntapoja :)

No luulen, että tuohon on vaikuttanut sekin, että koko raskauden ajan on ollut kuntoilua (treenaamista).
Silloin on melko helppokin päästä nopeasti takaisin mittoihin.

Yhteistyössä