Älkäää ottako eläkevakuutusta naiset!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mieheni on ollut ikänsä vakuutusalalla töissä ja teki hyvin selväksi sen, ettei meidän perheessä oteta minkäänlaisia eläkevakuutuksia, niistä ei kuulemma ole kuin harmia.

en siis suosittele kenellekään kyseistä vakuutusta. Muuten meidän perheessä on kyllä vakuutuksia vaikka muille jakaa, on normaalien auto- ja asuntovakuutusten lisäksi henkivakuutuksia molemmilla useampi, mutta tuota kaihdetaan kuin ruttoa

Alkuperäinen kirjoittaja Paula:
Mulla on ukon kanssa molemmilla eläkevakuutukset. 100 e kuukausi menee molemmilta sivuun.

Ootteko te ihan vitun tyhmiä vai mikä on? Teiltä menee 200 e kuussa johkin kymmenien vuosien päähän, miksette käytä niitä nyt kun olette nuoria ja terveitä.

Meil on molemmilla, mä viel otin just ennen ku sairastuin et sinänsä hyvä et multa sinne meni vain 50e. Ja mä saatan täs joutuu sairaseläkkeelle.

Mun miehel on jo jokunen vuosi menny 100e kuussa... niist rahoist olis vaan NYT enemmän hyötyy ku mein tulot tippu radikaalisti ja koko ajan saa repii perskannikastaan rahat elämiseen. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
oli niin pitkä juttu etten kokonaan jaksais lukee. Kertokaa joku kiltti lyhennettynä ja tiiviisti miksi tuota ei saa ottaa?

Mitä minun sitten pitäisi tehdä?
Lääke on erittäin yksinkertainen. Jos pankissa tarjotaan eläkevakuutusta, ilmoita pankkineidille ystävällisesti, että pystyt pääsemään rahoistasi eroon nautittavemmilla tavoillakin. Jos Akseli Finanssipalvelut, Alexandria Pankkiiriliike tai muu asiamiespulju ottaa sinuun yhteyttä keskustellakseen hieman "raha-asioiden kuntoonlaitosta, unelmista ja tavoitteista", sano että luet jo Saiturin blogia ja täten sinulla on raha-asiat kunnossa.

Yhteistyössä