Älkää vaan lukeko tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärtsy, kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärtsy, kyllä

Vieras
Onko pakko vastata (vaikka velvollisuudesta TAI vaihtoehtoisesti kieli ruskeana) jokaiseen ketjuun, jonka aloittaa joku vakkarimustista? Pelkäättekö että olette tylsiä jos ette vastaa? Ettei teistä tykätä? Eikö sillä oikeasti ole merkitystä, vaikka keskustelun aiheena olisi "Avasin juuri kahdeksannen kaljani" tai "Vittu kun vituttaa vittu" tai "Ketä muita kännissä?" tai "Sain tas tossi paljon haplaa ruokaa Prismata?"
Monet hyvät ja ihan asiallisetkin keskustelun aiheet ovat menneet "ohi" niin ettei kukaan ole vastannut mutta kaikkiin mustien vakareiden aloituksiin tulee muutama sivu peesin peesiä tai ;)

Kuules.. mäkin täällä suht usein pyörin ja on mullakin kysymyksiä, joihin tulee vastauksia iso pyöreä 0 ;) että ei kai sillä väliä, onko "vakkari" vai ei... kun ihmisiä kiinnostaa, niitä kiinnostaa, kun ei, niin ei ;)

Mä pidän itseäni vakkarina, koska palstailen joka päivä. Poikkean montakin kertaa päivässä. Ei mulle ainakaan läheskään joka kerta kukaan mitään vastaa, enkä vastaa itsekään kaikkiin aloituksiin.
Yleensäkin katson otsikon, en kirjoittajaa, avaan aloituksen sen perusteella, kiinnostaako se mua vai ei. Jos mulla on jotin sanottavaa tai mielipide asiaan, saatan vastatakin. En erottele vastaamista sen perusteella, kuka aloituksen on tehnyt. Paitsi pari palstalaista, jotka on sanoneet mulle tosi ilkeästi, niiden aloituksiin en periaatteestakaan vastaa, jos vain huomaan heidän aloituksensa.
Ai niin, anteeksi, että luin ja vielä vastasinkin. :ashamed:

enkä lue täältä vain mustien kirjoituksia. Ja olen erittäin usein eri mieltä kuin joku "musta" ja uskallan sen kirjoittaa. Harmaana kirjoitetuissakin viesteissä on paljon asiaa, joskus taas hyvin vähän. Taso on täällä hyvin vaihtelevaista, samoin kuin omissa teksteissäni tilanteesta riippuen. Ei aina jaksa käydä täysillä ja haittaako se jotain -tuskin! T. Vakari :whistle:

Vähän selvennän, tarkoitin lähinnä että kuinka ketään jaksaa pv ja vkl toisensa jälkeen kiinnostaa mitä kenenkin lasissa tai mitä joku on ruokakaupasta 30 eurolla saanut, niihin aloituksiin tulee yleensä monen sivun ketju. Sellaiset oikeat KESKUSTELUN aiheet saatetaan sivuuttaa ilman ainuttakaan vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
samaa ole itsekkin pistänyt merkille. jos kysyy vierailijana jotain, hyvä jos yhden vastauksen saa, mutta mustat vastailee kyllä kaikille muille mustille.

Ei muuten pidä paikkansa. Minä olen monen monta kysymystä tehny mustana enkä välttis vastausta ole saanu joten ei pidä yleistää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selkeesti hernetäti asialla,vetänyt herneet nenäät jostain,kun joku ei olekkaan ollu kiinnostunut hänen aloituksestaan,hah,hah.

Ei pidä paikkaansa.
Vaikka hernari kirjoittaisi edellisvuotisista kalasaaliista saisi ketju sataseittämän sivua keskustelua...Tää on varma tieto.
Toiset nyt vaan on mielenkiintosempia kuin toiset.
Mullon muuten ennätys viimeisen sanansanojana, kattelin vanhan palstan viestejä vielä kun oli selkeempi haku... :whistle:

Yhteistyössä