Alkaa v-käyrä nousemaan taas... räyh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki ihmiset eivät ole muutenkaan aamuihmisiä; meillä sellanen mies. Se on joka aamu äksy, kunnes on hetken ollut hereillä, saanut rauhassa heräillä. Mutta ei se sellanen asia ole, mistä mitään kilareita pitää saada ja varsinkaan muiden repiä verkkareitaan.

Onneks ei meillä koskaan. Kuopusmurkkupoika, pian 17vee, eikä kyllä riehu ja kiukkua. Hiljainen on aamuisin, unenpöpperössä, vaikka muuten juttua piisaakin. Ei niin mitään valittamista hänestä, kuten ei aikoinaan sisaruksistaankaan.
Kasvatus alkaa kehdosta.

[QUOTE="hah";25030267]Ja äidillä on yhtä vaikeaa, jos ei vaikeampaa. Mä en oo ikinä ymmärtänyt aikuisten kiroilua. Kuulostaa rumalta![/QUOTE]

Iso peesi! Aika teinimäiseltä kuulostaa tuo äidinkin vuodatus. Olisiko menossa jälkiteini vai alkava menopaussi?

[QUOTE="vieras";25030482]Kaikki ihmiset eivät ole muutenkaan aamuihmisiä; meillä sellanen mies. Se on joka aamu äksy, kunnes on hetken ollut hereillä, saanut rauhassa heräillä. Mutta ei se sellanen asia ole, mistä mitään kilareita pitää saada ja varsinkaan muiden repiä verkkareitaan.[/QUOTE]

Olen ratkaissut tuon ongelman kohdallani niin, että herään aina ennen muita, saan herätä rauhassa kahvitellen. Olenpahan jo itse herännyt, kun muut kömpivät unenpöpperössä kahville.

Alkuperäinen kirjoittaja ei onneksi meillä;25030564:
Olen ratkaissut tuon ongelman kohdallani niin, että herään aina ennen muita, saan herätä rauhassa kahvitellen. Olenpahan jo itse herännyt, kun muut kömpivät unenpöpperössä kahville.
Tuon kun oppisi itsekkin. Tosin, silloin pitäs nousta jo viiden aikaan ja eijeijei.....

[QUOTE="vieras";25030628]Hmm, mielenkiintoinen tyyppi tämä "hah". Kiroilee ja haukkuu täällä muita, ja sitten yrittää syyllistää ap:ta huonoksi äidiksi. Jepjep taas...[/QUOTE]

Näin se menee kaksplus.fi Mitäs nytillä :D Se on niin helppoa anonyyminä vittuilla... :whistle:

Mä en ole tavannut hankalia lapsia, ainoastaan hankalia vanhempia.. moni asia olisi ratkennut jo äidinkin asenteenvaihdolla. Koittakaa nyt käsittää että ne lapset on lainaa vain ja kasvavia ihmisiä, ei ne samat kiristys-uhkaus metodit toimi lopun ikää. Kyllä esiteinin kanssa voi jo keskustella, ne on fiksuja! (yleensä :D )

[QUOTE="Kasvattaja";25030660]Mä en ole tavannut hankalia lapsia, ainoastaan hankalia vanhempia.. moni asia olisi ratkennut jo äidinkin asenteenvaihdolla. Koittakaa nyt käsittää että ne lapset on lainaa vain ja kasvavia ihmisiä, ei ne samat kiristys-uhkaus metodit toimi lopun ikää. Kyllä esiteinin kanssa voi jo keskustella, ne on fiksuja! (yleensä :D )[/QUOTE]
Tämä totta, joskus se pinna paukkuu yli, vanhemmatkin vain ihmisiä ;)

Pakko sanoa, että kyllä tuo Neiti on fiksu ihmisentaimi, koulussa menee hyvin, reipas kotona ja niin poispäin. Mutta sitten taas nämä naukumiset, kun turhasta alkaa vinkumaan ja jatkuu vaan tappiin asti ja ylitsekkin, niin minulla vaan palaa vati. Ei voi mitään. :)

Yhteistyössä