Alkaa v-käyrä nousemaan taas... räyh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
Voi jeesuksenkilinvittu, että voi yhdellä esiteinillä olla elämä vaikeaa! Joka asiaan valivali ini ini nauku nauku. Kaikki on väärin ja vaikeaa ja eikä hänelle ole edes uutta tietokonetta ostettu. Vaatteetkin on kamalia, koulu on kauheaa, reppukin painaa ja elämä on perseestä....

Aamupalaakaan ei voi syödä, kun kaapissa ei ole kuin kolmea eri sorttia makkaraa leivän päälle ja ei ole juustoa! Murotkin on tänä aamuna rotanmyrkkyä.....

Taas palaa hermÅ! |O Raivostuttavaa kapinoimista joka asiaan jälleen ja jos tuikkaan sen arestiin, niin minusta tulee kahjo! Onneksi pääsee töihin kohta taasen, mut nää mun vapaat ajoitettu ihan persiilleen nyt...

Neiti on kohta 10v, mitä se on 3-4v päästä? :snotty:

Ole tyytyväinen, että lapsesi on normaali. Tämä on tärkeä kehitysvaihe, jossa irtaudutaan vanhemmista. Vain kavereihin tukeudutaan.

Tsemppiä vanhemmille! Meillä ne ajat ovat vielä kaukana edessäpäin, onneksi.

• Tykkää
Reactions: Pinki
[QUOTE="hah";25030317]Painu sä inisemään sinne seksimessuille![/QUOTE]hihii, onko sun lapsilla siellä miten vaikeaa nyt kun äiti näyttää olevan kuin persiille ammujttu karhu. ja voisin mennäki, mutta ei taida olla missään niitä tällä hetkellä:vampire:

[QUOTE="hah";25030302]No ei ihme että lapsi ei ole tyytyväinen, kun äiti on kun perseelle ammuttu karhu. Opettele käytöstavat![/QUOTE]Voi että, jäikö saamatta vai mikä kiristää? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25030333:
hihii, onko sun lapsilla siellä miten vaikeaa nyt kun äiti näyttää olevan kuin persiille ammujttu karhu. ja voisin mennäki, mutta ei taida olla missään niitä tällä hetkellä:vampire:

Haista sinä piiiitkä paaaaskaaa!

[QUOTE="hah";25030421]Kummallahan se kiristää. Sä tän ketjun alotit! Kiroiletko muuten lapsillesi? Säälin sua ja lapsias![/QUOTE]

No minulla nyt ei enää, kiitos sinun :D Lähinnä huvittaa vain.

Kyllähän noille tulee joskus ärräpäitä päästeltyä, mutta ne nyt siitä rikki mene. Sä voit sääliä ja omistaa elämäs mun ja lapsieni säälimiselle, ole hyvä vain :heart:

Voi kun kitisisikin. Olen hieman huolissani kun 10v on hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt... ottaa vastoinkäymiset liian tosissaan, mokailla "ei saa" :( yritän aina jututtaa, joskus onkin ihan pirtsakka ja eläväinen mutta sitten taas.. :/

Yhteistyössä