Älkää ostako käytettyjä rattaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti 77

Vieras
Älkää ostako käytettyjä rattaita, ihmiset pyytää ihan älyttömiä summia käytetyistä rattaista, joista ei koskaan tiedä, mitä saa. Kuvat valehtelee. Ja kaupassa uudet rattaat, joihin saa takuun, on jopa halvempia kuin netissä!
Esim. yksikin äiti pyysi yli 400eur käytetyistä tuplarattaista, uudet maksaa kaupassa 170- 500eur. Eli ei mitään järkee! Ja yksi ihminen oli ostanut käytetyt, joista oli vaan runko vääntynyt, eli eihän niillä mitään tee.
Hinnat on aivan törkeen kalliit nettikaupassa ja olen itse saanut sellaista rojua kun olen itse netistä jotain tilannut, etten enää, sori vaan, tilaa mitään netistä, enkä mielellään käytettynä.

Tuo on sinun valintasi ja päätöksesi. Minä ostan jatkossakin käytettyä, niin lastentarvikkeet kun vaatteetkin. Minulla on käynyt hyvä tuuri, niin myös monella ystävälläni.
Jos katsot netissä vaunuja, niin eihän kukaan pakotan maksamaan 400?, ei edes 20? jos et halua.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Ei kannata yleistää. Suosittelen ostamaan ne käytetyt niin, että niitä pääsee katsomaan ja vaikka kokeilemaan ennen käyttöä. On myös hyvä selvittää hintatasoa, että tietää mitä yleensä kannattaa käytetyistä maksaa.

ostin brion yhdistelmät alle 6kk vanhat ja maksoin 400e, lämpöpussit, sadesuojat, rengassuojat, hyttysverkot ym oli mukana. Mielestäni oli hyvä kauppa. Olivat kuin uudet mut säästin 200-300e.
Mut jokainen tyylillään.

Mä ostin Emmaljungan softyt tutulta ja en ois parempia kauppoja voinut tehdä. No, tutunkaupat on aina turvallisempia. Hyväkuntoiset (vaikkakin jo vanhemmat) ja 30,-. Niillä mennään vielä pitkään. :)

Itse myin Emmaljungan yhdistelmät omalle kaverille. Vaunut oli ollu jo kolmella lapsellamme, mutta nyt on jo siirtymässä kaverin toiselle lapselle. Hyvästä laadusta voi maksaa, mutta tosiaan, valitettavan paljon on myös huijareita liikenteessä.

Yhteistyössä