Alkaa oikeasti jo hieman huolettaa... imusolmukkeista minäkin.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mulla on nyt kohta pari viikkoa ollut kaulalla olevat imusolmukkeet tosi turvoksissa, eivätkä lainkaan kipeät. Mulla ei ole mitään taudinpoikasta tai mitään. Nyt toi oikealla puolella oleva on kasvanut isommaksi. Ja niitä on siis enemmänkin... Aiemmin mulla on turvonnut vaan yhdet molemmilta puolilta esim. flunssan yhteydessä.

Ja mullahan oli ne veren kalsiumit koholla tossa keväästä. Alan yhdistellä asioita jo päässäni :o

Apua :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pitäskö sun panna kone kii ja alkaa elään elämää

Ei pysty! Mulla on tässä hemmetinmoinen artikkelien analysointi menossa, seksuaalisuutta käsittelevät parhaillaan. Mutta mä en oikein etene siinä, koska löysin vaan huonoja juttuja. Ja toi on pakko saada valmiiksi nyt, vaikka henki menis. Mä istun tässä niin kauan että inspiraatio iskee.

Ja kerrankin on jopa aikaa, syysloma ja lapsetkin jo unilla.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Onkohan imusolmukesyöpää liikkeellä. :/

Heko hee. Ei mutta ihan totta. Kalsium liuenneena vereen on jo itsessään yleensä paha merkki, mutta mulla oli se silloin vaan jonkin verran yli viitearvojen... Mutta nyt noi imusolmukkeet. Se ei oo hyvä merkki että ne vaan turpoaa entisestään vaikka mitään taudinoireita ei ole. Kun ne on ollut jo parisen viikkoa.

En mä nyt voi ihan väärinkään muistaa, kun joku semmonen ohje noiden kanssa mun mielestä on että parisen viikkoa voi seurata ja elleivät ne kutistu niin lääkärille.

Onko finnejä kasvoissa, hammas tulehtunut (esim. juuri)? Mulla turposi kaulalta ainakin 5 imusolmuketta itsekseen pari vuotta sitten, en ollut kipeänä tai mitään. Ultrailtu on ym. ja suurentuneina ne on pysyny.... Ja siis edelleen ne tossa kaulalla möllöttää.

Onko finnejä kasvoissa, hammas tulehtunut (esim. juuri)? Mulla turposi kaulalta ainakin 5 imusolmuketta itsekseen pari vuotta sitten, en ollut kipeänä tai mitään. Ultrailtu on ym. ja suurentuneina ne on pysyny.... Ja siis edelleen ne tossa kaulalla möllöttää.

Finnejä on! Pari kappaletta. Mutta mä ajattelin että se johtuu noista menkoista mitkä pukkas päälle, mulla on aina ennen menkkoja hirveä hormonimyrsky päällä ja silloin tulee jokunen finnikin.

Mulle annettiin kaulan turvonneitten imusolmukkeiden takia kaks tai kolme antibioottia, mutta ne ei tehonnu. Ultrattiin, otettiin ohuneulanäyte ja lopulta koepala. Siitä koepalasta sitten selvisi, että kyseessä syöpä.

Mutta ei nyt heti saa ajatella, että sulla näin olisi. Imusolmukkeet kun voi turvota ihan tavallisen flunssankin yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mulle annettiin kaulan turvonneitten imusolmukkeiden takia kaks tai kolme antibioottia, mutta ne ei tehonnu. Ultrattiin, otettiin ohuneulanäyte ja lopulta koepala. Siitä koepalasta sitten selvisi, että kyseessä syöpä.

Mutta ei nyt heti saa ajatella, että sulla näin olisi. Imusolmukkeet kun voi turvota ihan tavallisen flunssankin yhteydessä.

Oliko sulla miten paljon ne sit suurentunu?

Mutta ei nyt heti saa ajatella, e...urvota ihan tavallisen flunssankin yhteydessä.

Tiedän joo, mutta kun mulla ei ole mitään flunssaa hetkeen ollut eikä tunnu olevan tuloillaankaan, ja noi ovat olleet tommosia jo parisen viikkoa. Ja ne kalsiumit :snotty:

Mua kanssa kiinnostaa... Ja miten kauan odottelit ennen lääkärille menoa? Sori jos mä utelen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Mua kanssa kiinnostaa... Ja miten kauan odottelit ennen lääkärille menoa? Sori jos mä utelen :ashamed:

Kyllä ne sillälailla erottuvasti oli turvonnu, mutta ei siis mitenkään järjettömästi. En mä kovin kauaa odotellu lääkäriin menoa, koska ajattelin sen olevan angiinaa tai jotain sellaista ja halusin että asia hoidetaan. Tulikin sitten vähän toisenlaiset hoidot kuin luulin. :|

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Kyllä ne sillälailla erottuvasti oli turvonnu, mutta ei siis mitenkään järjettömästi. En mä kovin kauaa odotellu lääkäriin menoa, koska ajattelin sen olevan angiinaa tai jotain sellaista ja halusin että asia hoidetaan. Tulikin sitten vähän toisenlaiset hoidot kuin luulin. :|

Hui! No se oli kenties sun onnesi, että menit ajoissa.

Yhteistyössä