Älkää menkö pliis kipeänä töihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääk

Vieras
Olen sijaisena pk:ssa ja kaksi työntekijää ollut viime viikolla hirvessä flunssassa töissä. Nyt sitten olen itse sairaslomalla kun on kuumetta ja flunssa. En ymmärrä miksi tarttee kipeenä tunkea töihin.

ap ihan oikealla asialla-useimmissa työpaikoissa vaan tahtoo olla niin että jos olet pois töistä sinut haukutaan lintsariksi ja jos tulet kipeänä töihin niin sekin on juorujen aihe.
Toivottavasti nyt tällaisena aikana edes työpaikoilta löytyy enemmän ymmärrystä.

No tuota mä kyllä en ymmärrä sitäkää vähää jos ollaan pk:s töis ja sinne pitää änkeä sairaana :headwall: Juu pääseehän sitä tietty helpommalla kun ne lapsetkin on poissa sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap ihan oikealla asialla-useimmissa työpaikoissa vaan tahtoo olla niin että jos olet pois töistä sinut haukutaan lintsariksi ja jos tulet kipeänä töihin niin sekin on juorujen aihe.
Toivottavasti nyt tällaisena aikana edes työpaikoilta löytyy enemmän ymmärrystä.

Totta! Töistä et saisi olla pois kuin omien hautajaisten vuoksi, mutta sitten siitäkin (ainakin selän takana) puhutaan, jos olet flunssaisena töissä. :D

No mä päädyin siihen, että poitsu on päivähoidosta pois kun nokka valuu räkää. Tuntuu vähän lintsaukselta, kun eihän toi ole mitenkään vaisu. Mutta jos vaikka meni nopeammin ohi ja kokoajan toi räkäliinaa tarvitsee.

Yhteistyössä