Alkaa makuuhuone olla ahdas :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Saatiin tänään vihdoin ja viimein raahattua pinnasänky pois makuuhuoneesta. Oli jo aikakin, ei siinä ole ainakaan kahteen vuoteen nukkunut kukaan. :ashamed:

Tilalle laitettiin pojalle eilen ostettu uusi sänky. Pikkusen ahdasta alkaa olla, yksi seinä täynnä sänkyjä. :D Ei tuonne niiden ja parin kaapin lisäksi enää mitään mahdukaan. Tavallaan mä odotan innolla että saadaan lapset omaan huoneeseensa nukkumaan että saan vähän sisustettua tuota makkaria kivaksi mutta ei me olla vielä niitä raaskittu laittaa, kerran ne vaan pieniä on... :heart:

Ja tältä siis näyttää (on niin pieni huone etten päässyt tarpeeksi kauas jotta olisin saanut kaikki mahtumaan yhteen kuvaan) :whistle: :
http://kuvaton.com/k/lWH.jpg
http://kuvaton.com/k/lWg.jpg

Meillä oli kans ton näköstä yhdes vaihees kun tytöt vielä nukku meidän kanssa, makuuhuone muuttui yhdessä hetkessä suorastaan jättikokoiseksi kun tyttöjen sängyt siirtyi niiden yhteiseen huoneeseen. Aika paljon sai isomman tuntuiseks kun toinen sänky pistettiin parisängyn jalkopäätyyn ns. peräseinälle, ei siis jalkopäähän kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Aika paljon sai isomman tuntuiseks kun toinen sänky pistettiin parisängyn jalkopäätyyn ns. peräseinälle, ei siis jalkopäähän kiinni.
Tuo on niin onneton tuo makkari ettei nuo sängyt mahdu tuonne muuten kuin tuolla tavalla aseteltuna. :D

Ruttunaama: Ei haluta vielä siirtää, ensi vuoden aikana varmaan sitten. :)

Meilläkin on parisängyn toisella puolen kolmevuotiaan sänky, pääpuolessa viisivuotiaan. Ja 1v nukkuu välissämme. Tällä hetkellä ei ole kyllä tilaakaan siirtää lapsia omaan huoneeseen, mutta on se ihanaakin nukkua lähekkäin :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Perheen äiti siis haluaa nukkua perhena, isä luultavasti olisi HYVIN onnellinen jos lapset olisivat poissa samasta makkarista... :whistle:

Onko isä jotenkin estoinen eikä pysty harrastamaan seksiä muualla kuin pimeässä makuuhuoneessa vällyjen alla?

Perheen äiti siis haluaa nukkua perhena, isä luultavasti olisi HYVIN onnellinen jos lapset olisivat poissa samasta makkarista... :whistle:

Lue uudelleen tuo ensimmäinen viestini ja tarkista puhunko minusta vai meistä tuossa kohdassa missä sanon ettei lapsia haluta vielä siirtää pois. ;)

meillä menee kyllä niin et äiti haluais siirtää lapset omaa huoneeseensa, isä taas tykkää et ne on liian pieniä nukkumaan omassa huoneessa... varmaa kohta silti siirretään koska nukkuvat jo läpi yön heräilemättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Lue uudelleen tuo ensimmäinen viestini ja tarkista puhunko minusta vai meistä tuossa kohdassa missä sanon ettei lapsia haluta vielä siirtää pois. ;)

Tottakai haluat puhua MEISTÄ :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja :
meillä menee kyllä niin et äiti haluais siirtää lapset omaa huoneeseensa, isä taas tykkää et ne on liian pieniä nukkumaan omassa huoneessa... varmaa kohta silti siirretään koska nukkuvat jo läpi yön heräilemättä.

Meillä on yökyläilyn kanssa tuo. Mä olen sitä mieltä että nuo voisi ihan hyvin viedä vihdoinkin mummolaan yöksi, miehen mielestä ne on vielä liian pieniä. :D Ensi kesänä kuulemma voitaisiin viedä.

Kyllä mä sanoisin, että tässä kyseessä olevassa perheessä myös isä haluaa pitää ne lapset lähellä.

Ja kyllä, mäkin ootan jo huoneiden sisustamista vaikka mulla se on vielä kauempana edessäpäin kuin sulla ystävä kallis.. :D

Tottakai haluat puhua MEISTÄ :laugh:

Niin, en mä tiedä miten teillä parisuhteessa toimitaan mutta meillä päätökset tehdään yhdessä. :xmas:

Väännän vielä rautalangasta: mies kannattaa täysillä tuota meidän nukkumajärjestelyä. Panot hoidetaan muissa huoneissa. :whistle:

Yhteistyössä