Älkää laittako Robinille fanipostia kotiosoitteseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oot ihanaaaaa ja tosi inhottavaa et joku käy teijän ovella????????????????????????????????????????????:D:D=)=)=) rakastan erilaiset biisiä katoin äsken kids rokkia olit niinku tod paras i love you???????????????????????????

hei ooksä muuttanu ku et oo vastannu mun kirjeeseen vaikka siin oli mukana postimerkki ja kuori ja mun osote ja kaikki?? :D:D vai etkö vaa halunnu vastaa :D:D no rakastan sua jokatapujkses!! :):)

moi robin oot ihana mul on sun kaikki levyt ja sun juliste ja sun kaulakoru ja tilasin semmosen paidan mis lukee i love robin ja oon kattonu robinin elokuvan ja ollu robinin keikoil ja lukenu sen kirjoja paljo fanitan robinii iha 100% se on niin ihana ja robin sul on ihanat hiukset ja mun mummi ki fanittaa robinii ja mun serkku ja mun veli ja isi ja mun kaverit ja mun kummi robin ot ihana oot komee terkkuja

images

Hei tiesittekö, että Robinille voi laitta myös mailia suoraan?
Osote on: robin.X.packalen(a)gmail.com ja kirjaimen X tilalle robinin toisen nimen eka kirjain. Se pitää tietää!!
Oon 98% varma, että toi on sen oikee maili eikä mikään feikki koska se vastas mun kaverille kerran.
Pls elkää jakako liikaa tota

Yhteistyössä