Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mua ei ärsytä aiheessa mikään muu kuin se Saarioisten uus mainos...: "Tässä on broileriii, jonka paistoi äiiitiii..." ARGH!
Ja mä kaipaan niitä just ton laulun alkuperäsiä sanoja.. eikö kukaan muista ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mua ei ärsytä aiheessa mikään muu kuin se Saarioisten uus mainos...: "Tässä on broileriii, jonka paistoi äiiitiii..." ARGH!
No mä tässä mietin, että mahdanko päästä edes vanhuuseläkkeelle asti ennenkuin jo käy niin, että sipulin kuoriminen ei enää onnistu. Ja eikös sulla oma lapsesikin kuulu näihin, joille tuollaiset puolivalmisteet/valmisruuat tulee olemaan melkoinen helpotus ruuanlaitossa? Ei ne kuntien ruokapalvelut vielä siinä vaiheessa järjesty, kun niveliin sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:tuli vaan mieleen et eikös vanhuksille ja sairaille oo olemassa näitä ruuankuljetusjuttuja, ainakin meillä mammalle tuodaan kerran päivässä ateriat kotiin? tai ajattelisin että tuskin noin suurta valikoimaa on kehitetty vain vanhuksille ja sairaille, eiköhän heidän ostovoima oo kumminkin melkoisen pieni koko myyntimäärään että tuo kannattaa..Toki ymmärrän ja tajuan sen että käteviä ne on tietyille henkilöille mutta pakosti tuli vaan mieleen että monikohan opiskelija esimerkiksi ostelee noita sapuskoita.. jotenkin tuntuu vaan hassulta kun kaikki pitää saada valmiina..
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mua ei ärsytä aiheessa mikään muu kuin se Saarioisten uus mainos...: "Tässä on broileriii, jonka paistoi äiiitiii..." ARGH!
Ja mä kaipaan niitä just ton laulun alkuperäsiä sanoja.. eikö kukaan muista ?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No mä tässä mietin, että mahdanko päästä edes vanhuuseläkkeelle asti ennenkuin jo käy niin, että sipulin kuoriminen ei enää onnistu. Ja eikös sulla oma lapsesikin kuulu näihin, joille tuollaiset puolivalmisteet/valmisruuat tulee olemaan melkoinen helpotus ruuanlaitossa? Ei ne kuntien ruokapalvelut vielä siinä vaiheessa järjesty, kun niveliin sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:tuli vaan mieleen et eikös vanhuksille ja sairaille oo olemassa näitä ruuankuljetusjuttuja, ainakin meillä mammalle tuodaan kerran päivässä ateriat kotiin? tai ajattelisin että tuskin noin suurta valikoimaa on kehitetty vain vanhuksille ja sairaille, eiköhän heidän ostovoima oo kumminkin melkoisen pieni koko myyntimäärään että tuo kannattaa..Toki ymmärrän ja tajuan sen että käteviä ne on tietyille henkilöille mutta pakosti tuli vaan mieleen että monikohan opiskelija esimerkiksi ostelee noita sapuskoita.. jotenkin tuntuu vaan hassulta kun kaikki pitää saada valmiina..
No mä voin kertoa, että ainakaan täällä Vantaalla ei mun likkani saa minkäänlaista kotiapua. Ei saanut edes silloin, kun taloyhtiön roskasäiliön avaaminen yhdellä kädellä oli täysin mahdotonta. Sinne jätteidensä keskelle olisi saanut kaupungin puolesta hukkua, jos me suku ei oltais käyty niitä roskia viemässä. Ja vaikka siellä joku kaupungin kodinhoitaja olisikin käynyt kerran viikossa viemässä roskat ulos, niin voit kuvitella, miltä kesäaikaan koko asunto olisi haissut, jos biojätteistä olisi päässyt eroon kerran viikossa.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Mutta kyl mä olen sitä mieltä että heille kuuluu myös järjestää sairauteensa sellainen apu että ruuan saa ilman kaupan valmisruokaperunamuusia joka ei varmasti oo hyvää ja ne säilöntäaineetkin.. Mä en tiedä miten muissa kunnissa mutta tiedän että täällä meillä ainakin älyttömän hyvin on järjestetty vanhuksille ja sairaille apu näihin, siksi ei ehkä osaa ajatella aina että naapurikunnassa saattaa olla asiat erilailla..
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Vanhukset noita näkyy enimmäkseen ostavan. Saa olla isot eläkkeet, että on varaa. Nuo valmisruoat ovat hirvittävän kalliita.
Mun äitini täytti kesällä 80 v ja hän käyttää aika usein noita valmisruokia, esim just pakasteperunamuusia. Eiköhän mutsi ole näiden vuosien aikana kuorinut ihan riittävän monta tuhatta perunaa, ettei voi uusavuttomaksi ainakaan sanoaAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Vanhukset noita näkyy enimmäkseen ostavan. Saa olla isot eläkkeet, että on varaa. Nuo valmisruoat ovat hirvittävän kalliita.
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:muusit sun muut vielä ymmärrä mutta että kaupassa myydään valmista kaneli-sokerisekoitusta esim![]()
Ja HK:n sinistä pilkottuna![]()