Älkää ihmiset ostako Volkswagenia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noora

Vieras
Niin kovasti mainostavat hyväksi automerkiksi, mutta sitä se ei todellakaan ole!!!

Meillä ollut Touran uudesta asti, mutta kun autolla oli ikää kaksi vuotta ajettu 45000, niin se jätti joululomalla meidät matkan varrelle. Auto hinattiin korjaamolle ja saimme käyttöömme vuokra-auton. Auto oli kaiken kaikkiaan korjaamolla 13 vrk, ja meille sanottiin, että yleensä omistajalle ei tule kuluja.

No lähettivät kuitenkin perässä yli 800 euron laskun ( 5 vrk autovuokra ). Myyjäliike vastasi 5 vrk autovuokrasta ja korjaajaliike 3 vrk osalta. Onneksi korjaus sentään meni takuun piikkiin. Kyllä sapettaa...

Tutuilla oli edellis jouluna Renault huollossa kaksi viikkoa ja ei sieltä kyllä omistajille lähetetty laskua. Ei voi sanoa muuta kuin, että Volkswagenin toimintaan olen enemmän kuin pettynyt. Tuo rahasumma ei heille tuntuisi missään, mutta itseä se kirpaisee ikävästi...

Tänään mies soitti, että taas autossa tuntuu jotain ihme tärinää ja auto ei kiihtynyt kunnolla. Vie auton liikkeeseen. Mitään vikaa ei löytynyt, joten ei mene takuun piiriin. Lasku 70 euroa. Nyt sitten saa taas pelätä koska tuo romu jättää tien poskeen. Auto menee kyllä heti vaihtoon, kun vaan on mahdollista.

No höh. :(

Vaikka kyllä mä silti haluaisin ihkauuden volkkaribussin... :p

(meillä on yksi volkkarinraato -äärestvanha paska- tossa pihalla, rehdisti se on karmein auto, millä milloinkaan olen ajanut, hyvänä kakkosena tulee pieni vanha Opel)

10vuoden aikana 2 golfia molemmat uutena ostettuja ja aina ovat pelittäneet eivät ole tielle jättäneet. Suosittelen ostakaa hyvät ihmiset Volgswagen!! Ei kannata yhden auton vuoksi hylätä hyvää automerkkiä =)

No meille ei ainakaan enään tule yhtään Volkswagenia... Palvelu on niin perseestä revästyä, että ei enää ikinä. Suositelkaas jotain hyvää automerkkiä. Tilaa pitää olla kun meitä on kuusi!

Liput salkoon Fordin puolesta.Teitä kun on 6 ostatte galaxyn.Rehtiä ja rehellistä huoltopalvelua,tyyppi viat pyydetään korjuuksille eikä korjailla salassakuten muut merkit tekevät.Jämäkkä painava turvallinen auto.Ei mikään hepponen riisipussi.Vuosien autokokemuksilla suosittelen lämpöisesti.

No ei todellakaan... on ollut todellinen pettymys, kun ensimmäinen auto joka ihan uudesta ollut meillä, pitää varmaan ostaa vaan noita 2-3 v vanhoja autoja kun niissä ei oo ollut vikaa. Ehkä teillä muilla on sitten paremmin varaa maksella tollaisia 800 euron laskuja, itse en halua sellaisia auton takia lisää, riittää että asunto nielee rahaa.

Hyviä automerkkejä kiitos!!!

Mä oon kanssa Volkkareista kuullut vain hyvää. Olitteko itse yhteydessä maahantuojaan tuon laskun osalta? Luulisi että kun takuuta oli kuitenkin mitä ilmeisimmin jäljellä, olis tuo sijaisauto kuulunut takuuseen. Näin ainakin meillä (olen siis eräällä maahantuojalla töissä).

Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
No meille ei ainakaan enään tule yhtään Volkswagenia... Palvelu on niin perseestä revästyä, että ei enää ikinä. Suositelkaas jotain hyvää automerkkiä. Tilaa pitää olla kun meitä on kuusi!

eikö tuo palvelu ole enempi liikkeestä kuin automerkistä kiinni.

Eihän se automerkistä ole kiinni millaista palvelua tulee saamaan korjaamolta saatika, että sellaista satavarmaa autoa edes olisi jolle ei jotain matkan varrella tulisi, joka tarvii huoltoa.

Meilläkin mies ajeli väyrysmallin mersulla pari vuotta ja aluksi kehui sen maasta taivaisiin. Sitten se rupes ruostumaan käsiin ja tuli ties mitä vikaa. Laittoi vaihtoon ja vannoi ettei mersua meille enää ikinä. Viimeisin ostos on farkkubemari kaikilla herkuilla. Vajaa pari kuukautta ehti sillä ajaa ja kas, kansi halennut kolmesta kohtaa :headwall: Eikä huolto/ korjaus tule maksamaan kuin vaivaiset 2000e, että semmoista. Vähän lievästi sanottuna vituttaa, mutta korjatahan se pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Ford! Täytyy pistää harkintaan. Kiitos!

Minäkin liputan Fordin puolesta :) Mulla on ollut jo 4 Mondeoo ja jokaiseen olen ollut tyytyväinen. Meillä ei kyllä ole miehen Passitinkaan kanssa ollut mitään ongelmia...

Yhteistyössä