P
Peyote
Vieras
Oon varmaan ihan urpo, mut aina ihmetyttää, et joku tarvii niin paljon kaikenlaista ajatusta, tavaraa ja järjestelyä, innostuakseen. No, ei varmaan mun tarvikkaan tajuta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon varmaan ihan urpo, mut aina ihmetyttää, et joku tarvii niin paljon kaikenlaista ajatusta, tavaraa ja järjestelyä, innostuakseen. No, ei varmaan mun tarvikkaan tajuta.
Mikä sua vaivaa Echo kun laitat tänne joka päivä jotain seksijuttuja??!
Ihme tarve saada ihmiset kirjoitteleman johonkin tyhjänpäiväiseen ketjuun jotain täysin tyhjänpäiväistä :O
sä et saa tästä samanlaista kuin se mromooniketju vaikka kuinka yrittäisit näillä eri aloituksillasi. ja hei, kukaan ei oo niin kiinnostunut susta et tää linkitettäis faceen.. oot lapsellinen.
Mä aina ihmettelen kans semmoisia ihmisiä. Mitäs sit kun mikään ei kiinnosta ja kun kaikki on kokeiltu, niin mitäs sitten? Kiivetään puuhun että edes jostain vielä kiihottuisi?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä lehemä;29598200:Jos seksi toimii puolisoiden välillä miten seksin voi pilata yleisellä tasolla?
Mä en vaan halua ajatella joka paikassa jotain vällykäärmettä ja anustappia, kun niitä kohta tunkee joka tuutista. Tulee semmoinen plösö olo.
Kerro sä: miksi vaikka cup cakesta voi pistää vaikka kuinka aikakauslehtiin juttua, mutta täyttäisitkö sä samalla tavalla lehtien sivut vaikka uusimmalla anustappimallistolla?
Miksi anustappikuvastoja ei jaeta mainospostissa joka kortteeriin?
Onko seksissä kuitenkin jotain jota pitää pitää salassa?
Mä en vaan halua ajatella joka paikassa jotain vällykäärmettä ja anustappia, kun niitä kohta tunkee joka tuutista. Tulee semmoinen plösö olo.
Kerro sä: miksi vaikka cup cakesta voi pistää vaikka kuinka aikakauslehtiin juttua, mutta täyttäisitkö sä samalla tavalla lehtien sivut vaikka uusimmalla anustappimallistolla?
Miksi anustappikuvastoja ei jaeta mainospostissa joka kortteeriin?
Onko seksissä kuitenkin jotain jota pitää pitää salassa?
Miksi se sua häiritsee jos jotkut puhuvat tuhmia palstalla? Mä olen livenä samanlainen.
Vai että kuvitellaan olevan parempia? On sulla vilkas mielikuvitus ihmisistä joita et tunne.
Sori mut en ajattele noin.
Livenä en puhu tuhmia KOKO ajan. En mä niin sanonut. Olen 40+. Tää palsta on vain paikka missä voi unohtaa huolet. Varmasti monelle muullekin palsta on paikka missä voi heittää leippää. Ei tarvi olla niin vakavasti aina.