Hei vilkaisin nyt tallekkin puolelle vaikka 4 kk poika tuhisee sangyssaan :heart: .
Itse aloitin lapsettomuus tutkimukset v. -95 ollessani 22 v. Oli aina sellainen tunne, etta jotain on vialla. Minua ei otettu kovinkaan vakavasti nuoren ikani puolesta. Tutkimuksia kuitenkin jatkettii vuosi ja sitten tuli ero silloisesta miehestani.
Heti kohta tapasin Norjalaisen mieheni, muutin Norjaan ja halusimme lapsia. Paasin suoraan laparoskopiaan, jossa avattiin tukkeutunut munanjohdin. Vuosi sen jalkeen ivf jonoon, vaikkei kummassakaan ollut mitaan vikaa. Adoptiotakin mietittiin, mutta paatimme kuitenkin yrittaa koeputkihedelmøitysta kerran. Kertoja noiden 6 vuoden aikana kertyi 4.
Olin epatoivoinen. Lapsi oli ollut unelmani pikkutytøsta lahtien. 5 hoito aloitettiinalkuvuodesta viimevuonna. Se oli ehdottomasti viimeinen ja adoptio paperit odottivat lahetysvalmiina. Uskoni hedelmøitys hoitoihin oli mennytta. En ollut uskoa silmiani kun testipaivana 31.3.-05 ilmestyi raskaustestin ruutuun haalea +.
Raskausaika oli helppo, mutta hermoja raastava kun pelkasin syntymattøman poikani menettamista. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja poikamme syntyi viikko lasketunajan jalkeen.
Muistelen usein tuskan hetkia hoitojen aikana ja niiden jalkeen. Se oli rankkaa, mutta kannatti. Ihan varmasti olisin ollut yhta onnellinen adoptoidusta lapsesta. Ehka haemme jostain pikkusiskon jokin kaunis paiva.
Toivon teille kaikille onnea ja karsivallisyytta. Itse en uskonut koskaan tulevani aidiksi, mutta nyt tama on totta!!!
<br><br>