Äljäkkeen kanssa riita (kersa+lekuri)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cothis

Vieras
Viime yönä kun taas kuunneltiin kun kersa köhi keuhkojaan pihalle, tuumasi äljäke että ei ole enää normaalia. Mun mielestä kaikenlainen kakka näinkin sitkeän räkätaudin kanssa on ihan normaalia, joten väittelyhän siinä tuli.

Mun pointti on se, että turhaan tuota kersaa lekuriin vie. Viikon on sillä nyt tuo yskä kestänyt, haittaa lähinnä nukkuessa, ja kolmesti oon antanut sille yskänlääkettä yötä vasten. Mitäpä sen kummempaa sitä lekuristakaan?
Ei ole poskissa kipuja, ei korvissa eikä mitään. Tuo yskä vaan ja tietty vuotava nenä, joskaan ei sekään niin pahasti enää vuoda. Eikä lämpöä.
Joten onko se niin väärin, jos koitan nuo yöt helpottaa edelleen ja päivisin ollaan niinku muutenkin, kun tuo yskä ei tosiaan päivisin ole niin pahana?

Mun mielestä ei, tottakai seuraamalla näkee jos tulee jotain muuta ja sit kyllä käyttää jo kersaa lekurissa. Joten, oletko äljäkkeen vai mun puolella? :D
Vaikka me ollaan tietty molemmat tuon kersan puolella :heart:

Eipä siitä lääkärillä käynnistä kovin suuri vaiva ole, katsoo siinä korvat. Ensimmäistä lasta tuli käytettyä herkemmin lääkärissä. Nyt kun useampi ei joka yskästä viitsi viedä, jollakin kun aina meneillään räkätauti.

Yhteistyössä