"alivuokralaiset" menee hjermo

Siis meillä on tuolla alakerrassa takkahuoneessa "alivuokralainen/sia" eli muurahaisia (hämähäkkikin löytyy). ei niistä mitää harmia ole ollu aiemmin.muutama toveri mennyt lattiaa pitkin jotka pojat ystävällisesti on riistäneet hengiltä :)

no mä reippaana olen imuroinut ja aina ihmetelly että mitä prkl aina samaa nurkkaa tulee kuolleita murkkuja ja sit niide kotiloiden tyhjiä kuoria. mistä ne oikein tulee... no bongasin mahdollisen ulosmenoaukon. ja Sen käverin joka koloonsa siivoaa, seinän raosta. Se onpi ainakin hämähäkki. Ja tavaran määrä kasvaa mitä pidempää ollaan pois kotoa tai huone on pimeänä. Mutta nyt on menny hermo: nää vuokralaiset jokka vaan sotkee niin on keksiny että meidän sänky on oiva paikka heittää nää kuolleet murkut yms.
(nukutaa poikkeuksellisesti takkahuoneessa ku yksi mh on rempan alla).

No yksin minä siinä sängyssä nukun ja kaikki kakka on isännän puolella joka siis on töissä toisel puolel maailmaa. Mut kiva aamulla herätä ku muutama tavara on jo kolahtanu siihe toiseen reunaa. |O meillä on kattona lauta jossa on rakoja mutta siellä on sellanen musta paksu pahvi? tmv. en sit tiä onko siellä reikiä mutta ärsyttääääää nin maan perusteellisesti.

Jahka pojat nukahtaa niin pakko imuroida se sänky ja lattia että voi mennä nukkuu. :headwall: :headwall: :headwall:

* tää oli tän illan purkaus, kiitos* B)
 

Yhteistyössä