Alilämpöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Mistähän moinen johtuu... Lääkärit sanovat, ettei se ole mitään.
Mulla yleensä flunssa alkaa niin että ensin menee alilämmölle ja pomppaa siitä saman päivän aikana lämmöksi / kuumeeksi.
Nyt on flunssaa, kurkkukipua, pääkipua jne. Alilämpö alkoi joku aika sitten. Olo on kipeä, hieman lämpöilevä. Hassua tässä on se, ettei lämpö ole kertaakaan tuon muutaman päivän aikana noussut yli 36,0 Seilaa 35,2 ja 35.9 välillä ja tuo on minulle alilämpöä. Normaali lämpö kainalosta mitattuna on alimmillaan jotain 36.3.

Miksei lämpö nouse? tai miksi se pysyy noin alhaalla pitkään?

Vähän viiveellä tää, mutta mulla aivan samaa. Meillä perheessä tosin Adenovirus todettu pojalla ja hällä oli ensin viikon verran sellaista että kuume seilas alilämpöä-korkea kuume. Sen jälkeen seitsemän päivää reilu 39 kuume koko ajan... hetkeksi kuumelääkkeellä sai alas.

Itsellä siis alilämpöä, eilen juuri ajattelin et on varmaan kuumetta kun oli niiiiin huono/kipeä olo. Lämpö sitten 35,1, mittasin vielä toisesta kainalosta kun en uskonut että noi alas menee, niin toisesta oli 35,2. Eli ei pahemmin heittoa. Kurkku kipeä--> eilen lampun kanssa tiirailin, niin kurkunpohjassa/kielessä on rakkoja. Kamala yskä varsinkin iltaisin/maate mennessä. Pää kipee ja niskat jäykät. Ei kivaa ei.

Millaisia ohjeita te muut olette saaneet tälläisiin oireisiin? Itse kävin jo kerran lääkärissä ja sanoi että kurkkutulehdus ja määräs antibiotteja. Eipä auttaneet joten virusta tää taitaa olla.

Yhteistyössä