Minulla on sama ongelma.
Tai ei sentään,olen jo 24-vuotias,eli kehitystä ei enää ole tiedossa.Koko teiniaikani odotin rintojeni kasvavan,koskaan ne eivät sitä tehneet.Ja ei niin,että minulla olisi pienet rinnat ja tahtoisin suuremmat,vaan minulla ei ole rintoja lainkaan.Nännien ympärillä on vain hitusen pehmeää,kuin kohta kehittymään alkavalla 1o-vuotiaalla.
Tämä vaikuttaa vahvasti minäkuvaani,en pysty pitämään itseäni naisena.Tuntuu,että koska rinta on kuin lapsen,olisi muunkin ruumiin jotenkin sovittava sen kanssa yhteen(18-vuotiaana sairastuin anoreksiaan,varmaan omalta osaltaan tähänkin liittyen).Olen vartaloltani hoikka normaali,mutta mutta tunnen usein edelleenkin painetta olla hieman hoikempi vielä,koska silloin rinnattomuuteni ei huuda yhtä kovaa ristiriitaisuuttaan muun ruumiini kanssa(joka siis muuten on normaali naisen vartalo lanteineen,takapuolineen ja selluliittineen yms)
En tiedä miksi näin on,kaikilla sukuni naisilla sekä äidin että isän puolelta on suuret,jopa valtavat rinnat.Molemmilla pikkusiskoillani on normaalit rinnat,nuoremmalla,14-vuotiaallakin,jo ollut pari vuotta.Asia ahdistaa minua.Vielä en ole törmännyt toiseen kaltaiseeni,jolla ei kertakaikkiaan ole rintoja lainkaan.Monet valittavat pieniä rintojaan,itse kadehdin niitä -mitä tahansa rintoja.
Haluaisin voida tuntea olevani nainen.
En myöskään koskaan ole tuntenut seksuaalista vetoa,tarkoitan,minun ei koskaan tee mieli,eikä ole koskaan tehnytkään.Olen kyllä harrastanut seksiä,mutta voi sanoa juurikaan nauttivani siitä.En tiedä missä mättää...