Alhainen verensokeri raskauden aikana? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piupula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piupula

Aktiivinen jäsen
16.10.2009
905
75
28
Niin, siis itsellä muutenkin heitellyt aina välillä, mutta tänään verensokeri romahtanut jo kolme kertaa 1,5h syömisen jälkeen.. Onkos kenelläkään kokemusta moisesta? Ja onko tarkkailtu sokereita tarkemmin neuvolassa?

Pitää nyt seurailla tässä viikonmittaan, mihin kehittyy yms. Vähentää sokeria ja nopeita hiilihydraatteja.. Niin ja olen nyt alkuraskauden pahoinvointien jälkeen syönyt 1,5viikoa ihan säännöllisesti joka päivä aamupalan, lounaan, välipalan, päivällinen ja iltapala. Päivällinen on ollut kevyen puoleinen ja iltapalaksi olen syönyt leipää..

Kiitokset etukäteen vastauksista :heart:

Ei ole mitattu.. Tänään alkanut vasta oireilemaan, ( kädet tärisee, pulssi nousee, heikottaa ) Neuvola mulla on kahden viikon päästä, kyselenkin, nyt että onko muilla ollut samaa tai onko siihen kiinnitetty huomiota.. Arvoja ei siis ole antaa.. Tässä nyt kyselenkin kokemuksia yms. Itse tarkkailen tilannetta.. En ole vielä soittanut neuvolaan enkä lääkärille.

*muoks* vastaavaa ei siis ole koskaan ollut, saattanut silloin tällöin tapahdella, mutta ei noi useasti päivän aikana. Sanotaanko, että ennen raskautta max5-6kertaa vuodessa.

Yhteistyössä