Alhainen veren hcg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Juupeli

Aktiivinen jäsen
16.08.2004
1 035
0
36
Eli kohtalontovereita etsin.. Sain plussan testiin jo rv 3+1, joka sitten aina haaleni. Kävin eilen verikokeessa jossa katsottiin paljonko on hcg hormoonia veressä ja olenko ylipäänsä raskaana.. Tulos oli positiivinen ja arvo 57, tuolloin viikkoja oli 3+4-3+6 riippuen mistä kohtaa kuukautisia kp lasketaan.. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa ja saanut vielä pienen tuhisevan nyytin syliinsä asti? Kalvaa niin paljon tämä epätietoisuus :'( Tänään kyllä tein vielä yhden testin joka oli kyllä tummempi kuin eilinen kotona tehty testi, vaikka pissaamatta olin ollut vain n.1,5h.. :/

Lenttis tästä kirjoitteli silloin, kun meillä oli nuo viikot menossa. Kirjoitteli, että tuo yksi testi ei sinänsä kerro muuta kuin, että raskaana olet ollut ainakin. Mut pitäs ottaa toinen testi ja katsoa, nouseeko se ja oikeassa suhteessa. Se toinen testi pitäs ottaa muistaakseni 2 päivän päästä, koska tuo hcg tuplaantuu joka toinen päivä.

Lenttiksellä oli itselläänkin alussa hyvin matalat arvot, mut myöhemmin paljastui syyksi, et raskaus oli vaan aikaisemmassa kuin oli luullut. B)

p.s. pistä hakuun hcg niin löydät monia aihetta käsitteleviä vanhempia keskusteluja.

3 weeks LMP 5 - 50 mIU/ml
Mä joskus aiemmin samasta aiheesta kirjottelin tuonne vauvahaaveet puolelle..
Mulla oli 4+2 hcg 59.2 Tuosta kokeesta tasan kaksiviikkoa myöhemmin arvi oli jo 2288..
Eli tuo hcg tuplaantuu 2-3vrk:n välein.. Pääasia on että tuo lukemasi lähtee nyt nousuun tuosta..
(alla vielä tuo taulukko) Mulla toi arvo oli oli noussut ihan oikeassa suhteessa..

4 weeks LMP 5 - 426 mIU/ml
5 weeks LMP 18 - 7,340 mIU/ml
6 weeks LMP 1,080 - 56,500 mIU/ml
7 - 8 weeks LMP 7, 650 - 229,000 mIU/ml
9 - 12 weeks LMP 25,700 - 288,000 mIU/ml
13 - 16 weeks LMP 13,300 - 254,000 mIU/ml
17 - 24 weeks LMP 4,060 - 165,400 mIU/ml
25 - 40 weeks LMP 3,640 - 117,000 mIU/ml

Mekin käytiin jo viimeviikolla ekassa ultrassa.. piti olla7+1 mutta vastasi vasta 6+... Näkyi vasta sikiöpussi ja ruskuaispussi ja pienenpieni alkio tai 2!!! sykettä ei vielä näkynyt. Olinkin ovuloinut luultua myöhemmin ja ihmeen aikaisin tuon plussan raskaustestiin sain.. Nyt jännitetään ensi torstaita, silloin kontrolliultra!!!
:flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja zamoon:
3 weeks LMP 5 - 50 mIU/ml
Mä joskus aiemmin samasta aiheesta kirjottelin tuonne vauvahaaveet puolelle..
Mulla oli 4+2 hcg 59.2 Tuosta kokeesta tasan kaksiviikkoa myöhemmin arvi oli jo 2288..
Eli tuo hcg tuplaantuu 2-3vrk:n välein.. Pääasia on että tuo lukemasi lähtee nyt nousuun tuosta..
(alla vielä tuo taulukko) Mulla toi arvo oli oli noussut ihan oikeassa suhteessa..

4 weeks LMP 5 - 426 mIU/ml
5 weeks LMP 18 - 7,340 mIU/ml
6 weeks LMP 1,080 - 56,500 mIU/ml
7 - 8 weeks LMP 7, 650 - 229,000 mIU/ml
9 - 12 weeks LMP 25,700 - 288,000 mIU/ml
13 - 16 weeks LMP 13,300 - 254,000 mIU/ml
17 - 24 weeks LMP 4,060 - 165,400 mIU/ml
25 - 40 weeks LMP 3,640 - 117,000 mIU/ml

Mekin käytiin jo viimeviikolla ekassa ultrassa.. piti olla7+1 mutta vastasi vasta 6+... Näkyi vasta sikiöpussi ja ruskuaispussi ja pienenpieni alkio tai 2!!! sykettä ei vielä näkynyt. Olinkin ovuloinut luultua myöhemmin ja ihmeen aikaisin tuon plussan raskaustestiin sain.. Nyt jännitetään ensi torstaita, silloin kontrolliultra!!!
:flower: :flower: :flower:

Kiitos sinulle tuhannesti! :hug: Annoit minulle toivoa :)

Moikka Juupeli!

Pakko oli nopsaan tulla kertomaan omasta raskaudestani, sillä toivoa on! Mulla oli rv 3+5 hcg-arvo 63, ja silloin hoitaja vakuutti, että tulos on ok, kunhan se on yli 50. Ja niinpä kävi, että nyt tuolla sängyssä tuhisee 10 viikkoa vanha tyttövauva :heart:

Tein itsekin vielä tuon jälkeen kotitestejä rv 4+1 ja 4+6, ja RFSUn testiviiva vahveni noiden testikertojen välillä aivan selvästi.

Kaikkea hyvää sinulle ja onnea odotukseen! :hug:

Tintti

Alkuperäinen kirjoittaja zamoon:
Hei taas!!
Ajattelin vain tulla kertomaan että tämän päivän ultralöydös onkin tuulimuna...
:'( :'(
Istukka oli kasvanut hyvin mutta sikiöpussi ja sen sisällä viimeksi oleva alkio(t) ei ollut paljoa kasvanut edellisestä. Hcg oli tänään vielä 6900..
Lauantaina lääkkeelinen tyhjennys ja kontrolli 3 viikon kuluttua.

Hieman meinaa olla sanaton olo.. :'(

Teille muille odotuspalstalaisille onnellista odotusta ja pitäkää hyvä huoli massukoista!!!! :flower: :heart:

Voi ei, osanottoni :hug: :'(

Yhteistyössä