No, tee kompromissi ja anna nimeksi Aleks No joo, siis toi oli vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja ????:Elikkä mikä on teidän mielestä kivempi nimi pikku-ukolle??
Alex vai Aleksi?
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja mamma:aleksi jos ootte suomenkielisiä ja alex jos ootte suomenruotsalaisia
Ai, mä en tunne yhtäkään Aleksia, en yhtäkään Ainoa tai VilmaaAlkuperäinen kirjoittaja kaimankaimankaima:Joo, oletpa tosi yksilöllisen nimen valinnut jos lapsestasi tulee Aleksi... koulussa on vain neljä kaimaa samalla luokalla ja naapurissa asuu Alekseja enemmän kuin ihmisiä. Miksi ihmeessä kaikkien täytyy antaa lapselleen sama nimi??? Jos teille olisi tullut tyttö niin se olisi sitten kai ollut Aino taikka Vilma?? Itse olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kärsinyt siitä, että oman nimisiä oli 80-luvulla joka paikassa ja monta. Ei ole kivaa, että samalla luokalla on kolme samannimistä. Hieman mielikuvitusta, kiitos!! Anna nimeksi vaikka Aleksanteri.
Siinä tapauksessa ehdottomasti AlexAlkuperäinen kirjoittaja ap:lisään vielä että meidän esikoisen nimi on ruotsinkielinen Max
no sitten AlexAlkuperäinen kirjoittaja ap:lisään vielä että meidän esikoisen nimi on ruotsinkielinen Max