Alet?

Millaisessa alessa tullaan myymään toppiksia joulun jälkeen? Mietin nyt puvun ostoa, mutta toisaalta taas alesta voisi tehdä löytöjä.. Reimatecit missä hintaluokassa ovat? Nyt cittarissa Reiman puku plussakortilla -20%, hintaa jäis n. 50euroa, se kiinnostais. Ostaako se vai odottaa aleja??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.12.2005 klo 22:36 moona kirjoitti:
Millaisessa alessa tullaan myymään toppiksia joulun jälkeen? Mietin nyt puvun ostoa, mutta toisaalta taas alesta voisi tehdä löytöjä.. Reimatecit missä hintaluokassa ovat? Nyt cittarissa Reiman puku plussakortilla -20%, hintaa jäis n. 50euroa, se kiinnostais. Ostaako se vai odottaa aleja??

Sori, tuo cittarin puku on RUKKA, ei Reima..
 
Sitä Rukkaa tänäänkin kävin hiplailemassa, mutta en vieläkään ostanu. Harmi että siitä pienin koko näytti olevan 92cm ja sekin näyttää tosi isolta. Mä itse en ihan ihastunu siihen täysin tummansiniseen, aika synkkä!
 
Minä halusin pojalle sen takia yksi värisen, että saan sen sitten asusteilla (hansoilla ja hatulla) erin tyyliseksi. Kyllästyin vain moniväriseen haalariin. Vaihteeksi näin.
Tytölllä on kakkoshaalarina viime vuodelta se oranssi/t.sin. Tytöllä vaate koot yleensä 98. Rukklan haalarissa 92 ,menee vielä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.12.2005 klo 13:13 äiti kirjoitti:
Tytölllä on kakkoshaalarina viime vuodelta se oranssi/t.sin. Tytöllä vaate koot yleensä 98. Rukklan haalarissa 92 ,menee vielä.
onko noin isoa kokoa tuo Rukka? Täytyy etsiä jostain kokoa 86cm siinä tapauksessa..
 
Jäärä
Riippuu paljon paikasta ja ajankohdasta paljonko nuo alennukset on, Reimateceissä on aika pieni prosentti perinteisesti ja monessa paikassa niiden ale alkaa paljon myöhemmin kuin muiden vaatteiden ale. Joskus maaliskuun loppupuolella prosentit voivat olla hurjia, missä poistetaan viimeisiä hajakappaleita, samoin seuraavana syksynä voi saada edellisvuotisia halvalla.
 

Yhteistyössä