alennusmyynnit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rusko

Vieras

Sormet syhyää jo ;) Tekee niin mieli penkomaan kauppojen alemyynteihin. Kaipa ne suurimmassa osassa huomenna alkaa? Itse olen kovasti suuntaamaassa kulkuani Lindexille ja tekemään sieltä Bamse ja Fix - löytöjä. Itselläni on ollut tapana ostaa lapsille isot kasat vaatetta alennumyynneistä, sillä periaatteella, että niitä käytettään sit ensi syksynä/talvena tai jussin alesta seuraavaksi kesäksi. Harrastaako muut tätä?

Minä myös olen ale-hamsteri :D Ostan lähes kaikki vaatteet itselleni ja lapsille alennusmyynneistä. Eniten säästöä tulee kengissä ja talvihaalareissa ja itselleni olen ostellut esim. toppatakkeja. Nyt olisi syynissä suksipaketti :)

Hauskaa shoppailua!

Kiertelin tänään alennusmyyntejä. laiha oli tulos. H&M myi vauvoille vaatteita pienellä alennuksella, samoja oli jo viime kesän alessa. Lindex vain -30%, pieni valikoima. Anttilassa muutama hassu vaate. Mutta Citymarketissa oli -40% ja valikoimaa oli. Tulihan sitä sitten hamstrattua. Kun halvemmalla saa... Yksi tuttu ostaa älyttömästi tytölleen vaatteita, saan ostaa sitten halvalla ja ovat kuin uusia. Jotkut pystyvät varomaan...meillä vaatteet on kulutustavaroita.

Ainakin täällä oli viime vuonna parhaat ALEt vasta Tammikuussa sit sai jo vaatteita -50% ja -70% alennuksella.
Mä kans kyttäilen välillä alennuksia, kun ei oikein oo järkee ostaa normaali hintaisia vaatteita jos niitä parin kuukauden päästä jo myydään alennuksella.

Yhteistyössä