Alennusmyynneistä!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko prismassa vielä aleja? Onko alen loppurysäykset vielä tulossa? Oon odotellut niitä loppualeja koska niistä teen aina parhaat löydöt, viime talvenakin vikingin goreja 30 eurolla ja lapsille toppavaatteet muutamalla eurolla. Mun mielestä tänä vuonna on ollut paljon huonommat ja pienemmät alet kuin viime vuonna...

Muutama viikko sitten oli mein Prismassa hurjat -20% ja viime viikolla vaan -40%
Eiköhän ne hurjemmat ole vielä tulossa.
Tossa cittarissa oli viking goret 15e(tosin koot oli vaan 20-22)

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Muutama viikko sitten oli mein Prismassa hurjat -20% ja viime viikolla vaan -40%

No prismalla olen mäkin jo useamman kerran käynyt ja ihan surkeat alet! En ole oikein mitään löytänyt tänä vuonna, monessa kaupassa alevaatteisiin kuuluu vaan pari rekillistä vaatteita jotka voi olla monen vuoden satoa ja ne uutuudeet ja muodikkaat vaatteet on siellä normaalihintaisissa... Höh, köyhälle huono juttu kun aina aleista saan edullisesti hyvät varusteet lapsille :(

No prismalla olen mäkin jo useamman kerran käynyt ja ihan surkeat alet! En ole oikein mitään löytänyt tänä vuonna, monessa kaupassa alevaatteisiin kuuluu vaan pari rekillistä vaatteita jotka voi olla monen vuoden satoa ja ne uutuudet ja muodikkaat vaatteet on siellä normaalihintaisissa... Höh, köyhälle huono juttu kun aina aleista saan edullisesti hyvät varusteet lapsille :(

No prismalla olen mäkin jo useamman kerran käynyt ja ihan surkeat alet! En ole oikein mitään löytänyt tänä vuonna, monessa kaupassa alevaatteisiin kuuluu vaan pari rekillistä vaatteita jotka voi olla monen vuoden satoa ja ne uutuudet ja muodikkaat vaatteet on siellä normaalihintaisissa... Höh, köyhälle huono juttu kun aina aleista saan edullisesti hyvät varusteet lapsille :(

Alkuperäinen kirjoittaja v:
anteeks mutta pakko sanoo... PRISMAN ALE! KUKA SITÄ ODOTTAA?

No prisma on lähin kauppa, sen takia kysyin (ja peräti joskus olen sieltä hyviä löytöjä tehnyt)... mut toki muutkin käy. Lehdessä ei vaan ollut minkään kaupan mainoksia niin ei viittis turhaan lähteä koko kaupunkia kiertämään. No mut pitää ottaa hyötyliikunnan kannalta.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä vaan olen edelleen onnesta soikeena mun parhaasta alelöydöstä, vagabondin saapikkaat, ovh 129e sain 38eurolla :heart: :heart:

*kade* Toi oli kyllä ihana löytö, laatua ja halvalla :) Just tommosista löydöistä mä haaveilen =)

Prismassa tulee käytyä kaupassa kerran viikossa ja kyllä sanon, että täälläpäin Prisman ale on enemmän huvittava. Vaatteet tosiaan ovat jotain vanhempaa vuosikertaa -30% lappusella. Kaikki kivat tutat ja muuthan myydään loppuun jo normaalihinnalla. Parhaimpia villavaatteita, kuravaatteita tai toppapukuja ei myydä alessa tai prosentti on -20%.

Alet vaihtelevat, jossain ei ole enää mitään ja jossain vielä paljon tavaraa (ja prosentit vielä huonoja)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Mä vaan olen edelleen onnesta soikeena mun parhaasta alelöydöstä, vagabondin saapikkaat, ovh 129e sain 38eurolla :heart: :heart:

*kade* Toi oli kyllä ihana löytö, laatua ja halvalla :) Just tommosista löydöistä mä haaveilen =)

Ja parasta oli etten etsinyt mitään, nuo oli viimoset mitkä oli ja just mun kokoa, ne vaan kutsui mua sieltä :heart:

Yhteistyössä