A
ale
Vieras
Laittakaas tähän pinoon nettikauppoja, joissa hyvät alet!
Lähinnä lastenvaatteita, mut muutakin kivaa...

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ale:Laittakaas tähän pinoon nettikauppoja, joissa hyvät alet!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ale:Laittakaas tähän pinoon nettikauppoja, joissa hyvät alet!
![]()
www.meandi.fi
Alkuperäinen kirjoittaja Pökkylä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ale:Laittakaas tähän pinoon nettikauppoja, joissa hyvät alet!
![]()
www.meandi.fi
Siis meandi:lta ei ilmeisesti ole muuta ostomahdollisuutta kuin tuo kotimyynti?
Alkuperäinen kirjoittaja Pökkylä:Mistäs löytäisin jälleenmyyjän jolta saisin hintoja tietää? siis meandi:n
Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:http://www.nettivaate.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Nettivaate/Products/0007/SubProducts/0007-0001
prismasta ostin tämän 5 ? halvemmalla. ohho
Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:http://www.nettivaate.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Nettivaate/Products/0007/SubProducts/0007-0001
siis oli tuolla muumi kypärälakki 19.90 ja prismassa on ihan sama lakki myytävänä
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:aina kun on jotkut alet tms kaupoissa ja muualla niin mulla ei koskaan ole rahaa... tylsää :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:mun pitäis uudet talvivaatteet pojille ostaa... haluisin joskus ihan uudet kun aina on kirppislöytöjä tai kavereiden vanhoja... tylsää ja ärsyttävää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:no mulla ei oo varaa itteeni panostaa, tarvii vaan pudottaa kiloja niin voin tunkea noi ikivanhat päälleni... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:http://www.nettivaate.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Nettivaate/Products/0007/SubProducts/0007-0001
siis oli tuolla muumi kypärälakki 19.90 ja prismassa on ihan sama lakki myytävänä
Olen törmännyt myös niin päin että nettikaupassa on ollut normaali hintainen reilusti edullisempi kuin isossa tavaratalossa.
Uskoisin että isot tavaratalot saavat tuotteensa edullisemmin kuin pienet, koska ottavat isommat määrät. Näin on ainakin elintarvike kaupoilla, joudutaan maksamaan maitopurkista sama millä isot marketit myy ulos niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmo lähikauppias:Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Alkuperäinen kirjoittaja SyksynTuulia:http://www.nettivaate.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Nettivaate/Products/0007/SubProducts/0007-0001
Olen törmännyt myös niin päin että nettikaupassa on ollut normaali hintainen reilusti edullisempi kuin isossa tavaratalossa.
Uskoisin että isot tavaratalot saavat tuotteensa edullisemmin kuin pienet, koska ottavat isommat määrät. Näin on ainakin elintarvike kaupoilla, joudutaan maksamaan maitopurkista sama millä isot marketit myy ulos niitä.
Siksi mä suosinki meidän lähikauppaa ku kerran sellainen on. Vaikka on pikkusen kalliimpaa siellä. Mut onhan se nyt 30 km lähempänä ku isommat marketin.
Mut tuossa lakissa kiinnitti vaan huomio ku oli noinki suuri tuo hintaero.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Ei kuulu aiheeseen mut ostin tänään kaupasta pakkasen -50% ruokaa. Siis lihoja, joululaatikoitakin. Syödään siitä sit ensi vuosi.![]()
Kerrankin kun saa kaikkee karjalanpaistilihojakin puoleen hintaan niin kyllä kannattaa!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:Ei kuulu aiheeseen mut ostin tänään kaupasta pakkasen -50% ruokaa. Siis lihoja, joululaatikoitakin. Syödään siitä sit ensi vuosi.![]()
Kerrankin kun saa kaikkee karjalanpaistilihojakin puoleen hintaan niin kyllä kannattaa!
mutta monet laatikot kaupassa on olleet jo pakkasessa joten niitä ei voi enää uudelleen pakastaa : ( kysyitkö tätä asiaa kauppiaalta?
(minäkin kävin ostamssa ruokaa pakkaseen, juuri lihaa ja sellaista)