Alaviisurin poisto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sondee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sondee

Jäsen
14.09.2015
117
1
18
30
Hamina
Joo siis multa poistettiin molemmat viisurit vasemmalta puolelta 2 päivää sitten. Ylä sekä ala viisuri lähti ihan repimällä, ei mitään tikkejä laitettu.
- Kauankohan siinä kestää että noi kuopat parantuu ja menis ikenet takas " kiinni " tai yhteen? :D mulla olis 3. päivä uus aika, jolloin poistetaan oikean puolen alaviisuri. On se kiva jos toi vasen puoli ei oo parantunu kunnolla viel silloin nii mitäs sitte syön!
P.S. En saanut mitään ihmeempiä ohjeita hoitoon, enkä myöskään reseptiä lääkkeisiin, mutta panadolia ja para-tabsia oon tässä ottanut mut se auttaa vaan tunniks tai pariks :/

Joo siis multa poistettiin molemmat viisurit vasemmalta puolelta 2 päivää sitten. Ylä sekä ala viisuri lähti ihan repimällä, ei mitään tikkejä laitettu.
- Kauankohan siinä kestää että noi kuopat parantuu ja menis ikenet takas " kiinni " tai yhteen? :D mulla olis 3. päivä uus aika, jolloin poistetaan oikean puolen alaviisuri. On se kiva jos toi vasen puoli ei oo parantunu kunnolla viel silloin nii mitäs sitte syön!
P.S. En saanut mitään ihmeempiä ohjeita hoitoon, enkä myöskään reseptiä lääkkeisiin, mutta panadolia ja para-tabsia oon tässä ottanut mut se auttaa vaan tunniks tai pariks :/

Kuoppien paranemisesta en osaa sanoa, tai en muista miten itsellä parani. Jos et voi syödä kiinteää ruokaa, niin sitten syöt soseita tilapäisesti. Kyllä se siitä :).
Jos pystyt syömään buranaa, niin se lienee tehokkaampaa siihen hammaskipuun. Jos kipu pahenee huomattavasti tai tulee lämpöä, niin sitten lääkäriin. siinä tapauksessa voi olla tulehdus.

Riippuu iästä ja siitä, tupakoiko vaiko ei, kuinka kauan paranemiseen menee. Mulla oli molemmat alaviisurit ongelmatapauksia, joissa ei pysynyt veripaikka, vaan ne holahti auki saman tien, vaikka olin ohjeitten mukaan menetellyt. Kuivakuoppa tuli ja ne säryt olivat suoraan saatanasta. Popsin särkylääkkeitä kaksin käsin, suositusannokset ylittäen, kun en olisi pystynyt muuta kuin itkemään tuskissani. Ja minä en kovin pienestä hätkähdä.

Saa nähdä ehtiikö sulla lähteä paranemaan ennen tuota seuraavaa poistoaikaa. Pystytkö soittamaan maanantaina sinne ja siirtämään aikaa muutamalla päivällä?

Kyllä ne parantuu, ja hyvin aiot pärjätä. Meneehän kolojen kunnolla umpeutumiseen tai pikemminkin täyttymiseen paljon pidempi aika kuin viikko, mutta hyvin pärjäät. Ne ikenet jatkaa muuttumista vielä vuosia... Turhaa pohdit. Kyllä sä selviät.

Kiitos vastauksista! :)
Ja pystyn tottakai aina aikaa siirtämään, mutta se on sitten eri asia saako aikaa nopeasti uudestaan. Ja en buranaa pysty syömään koska oon raskaana ja vielä aika viimeisiä viikkoja viedään :D

Yhteistyössä