alavatsan vihlonta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mira

Vieras
On vähän hassua kysyä näi kun en ole vielä testiäkään tehnyt mutta oireista päätellen olisin raskaana 4+3
Pari päivää vihloi vatsaan oikein kunnolla,tuntui ettei oikein pystynyt edes kävelemään. Siis kun makoilin sohvalla niin tuntui vain sellaista pientä vihlontaa, mutta kun nousin ylös ja lähdin kävelemään vihlonta yltyi. Olen myös pari yötä nukkunut todella huonosti,enkä keksi siihen oikei mitään syytä. Olisin vain halunnut kysyä että onko kellään muulla ollut alkuraskaudessa tälläistä? Nyt vihlonta on rauhottunut,enää vihloo vain satunnaisesti. Olisiko se siis ollut kiinnittymiskipuja,vai onko edes sellaista???Sitten olen kuullut joskus puhuttavan liitoskivuista,onko se sama asia vai liittyykö se ollenkaan raskauteen?? Testin teen sitten ensi viikolla. Kovasti toivon olevani raskaana. Minulla on ollut km viime kuussa viikolla6. Oireet ovat vain hyvin samanlaisia kun viime raskaudesta sen takia olen lähes varma raskaudesta. Kiitos kaikille.

olisin niin kiitollinen jos joku vastaisi jotain.... siis ainakin selittäisi onko olemassa kiinnityskipuja?? ja mitä ovat ne liitoskivut?? Voin ehkä vaikuttaa joidenkin mielestä aivan tyhmältä, mutta mutta senhän takia nämä palstat on tehty että voi kysyä asioita ja jakaa omia juttujaan :)

On niiitä liitoskipuja. Välillä vihloo ja nipistää alavatsasta.
Itselläni tuli myös ilmavaivat mukaan, jotka aiheuttavat oman väännön ja painon tunteen mahassa.

Hei,

Testasin lauantaina plussan. Olen nyt viikolla 5. Minulla on vihlonut mahassa viime viikolla ""menkkojen aikaan"". Nytkin vielä silloin tällöin. Harvemmin kylläkin kuin viime viikolla.

Myy

Heippa. Minulla myös on kauheita vihlasuja alavatsassa oikealla ja vasemmalla puolella,nännit ovat kipeät,aivastuttaa,vähän pahoinvointia ja väsymystä. Tein testin viimeviikolla ja näytti negaa. Joten,koska sen testin suunnilleen voisi uusiksi tehdä,että näyttäs plussaa. On meinaan niin vahva tunne,että vatsassa täpähtuisi jotain.

Mulla on ollut aikamoista vihlontaa (munasarjojen kohdalla) samoin flunssaoireita kahdessa alkuraskaudessa. Kummallakin kertaa luulin olevani flunssassa ja hups! olinkin raskaana. Eli vihlonta ja nuha ovat kyllä selkeitä oireita (olen kuullut muiltakin samanlaisia kokemuksia). Minulla esm. yskiminen oli aivan kamalaa, kun vihlaisi niin pahasti.

ihanaa kuulla, että alavatsan vihlonta voi tarkoittaa raskautta.. Minua on nyt vihlonut kolme päivää alavatsaan ja haluaisin olla raskaana. Testin tein tänään ja se oli negatiivinen.. mutta ei kai ihan alussa välttämättä viä näy?? Kun tasapainottelen täsä lääkärikäynti ajatuksella, että jos onkin joku munasarjojen tulehdus tai muu vastaava, mikä taa aiheuttaa lapsettomuutta.. Olen jo pari tuntia etsinyt netistä sitten näitä keskusteluita, että voisiko se sittenkin olla raskautta.. toivottavasti..

Olen koht kolme viikkoa kärsiny hirveistä vihlomisista..Pahoinvointia on ja huimausta myös.. Ei toivota tällä hetkellä lasta,kun on yksi 4wee jonka kanssa menee joka päivä hermo..Ensin vihlomiset tuntui ylös noustessa,mut nyt ne on pahempia makuu asennossa ja kävellessä.. Lääkärissä olen tällä viikolla käynyt kolmesti..Tiistaina pahoinvoinnin takia joka laitettiin vatsataudin piikkiin,mut ei se sitä ollut..Keskiviikkona menin tosi pahan huimauksen takia.. Verikokeet otettiin,mut niissä ei ollu mitään muuta kuin tulehdusarvot 67..eilen kävin sit kontrollikäynnillä,kun otettiin verikoe uudestaan ja myös pissanäyte..kummatkin oli kunnossa,paitsi tulehdusarvot oli edelleen 67 Olen yrittänyt itse selvittää mistä pahoinvointi,huimaus ja vatsan vihlominen voi johtua,mut löydän vain ett saattaa olla raskautta tms..En uskalla tehdä testiä,koska pelkään sen näyttävän kahta viivaa.. :/

Mulla vihloi todella kovaa alkuraskaudessa, jo ennenkuin testi näytti plussaa. Jouduin jopa lääkärissä käymään kovan kivun takia. Helpotti ehken viikolla 6. Nyt enempi liitoskipua, vihlovaa ja äkillisen liikkeen aiheuttamaa. Viikolla 16 mennään.

Yhteistyössä