Alavatsan vihlonta loppuraskaudessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoli

Vieras
Viime yönä alavatsaa vihloi niin kipeästi, etten voinut yhtään liikkua. Kipua kesti kerrallaan muutaman minuutin ja se toistui kahdesti, sattui oikealta puolelta enemmän. Ja samalla ei supistanut. Nyt alkoi pelottaa, että mitä tuo on vai onko ihan normaalia? Menossa rv 38 ja ennakoivia supistuksiakin (eli säännöllisiä ja kipeitä, mutta loppuvat aikanaan) on jo muutaman päivän ollut. Vauvakin kovin vähäliikkeinen ollut tänään, mikä huolestuttaa vaan lisää...

Luulen, että ne on niitä kohdun kannatin kipuja. Se tuntuu kuin vetäis suonta alamahasta.. jus niin kuin kuvailit eli toiselta puolen. Olen itsekin monta kertaa siihen heränny. Se on hirveetä! :x

Minulla oli myös reilu viikko sitten samanlaista kipua, ihankuin olisi revennyt jotain alavatsasta. Meni kuitenkin ohi ja neuvolassa oli kaikki ok. Ja vielä olen yhtenä....

Alkuperäinen kirjoittaja Sipra:
Luulen, että ne on niitä kohdun kannatin kipuja. Se tuntuu kuin vetäis suonta alamahasta.. jus niin kuin kuvailit eli toiselta puolen. Olen itsekin monta kertaa siihen heränny. Se on hirveetä! :x

Kestääkö ne sulla kuinka kauan kerrallaan? Ja tuntuuko ne yhtään sellaiselta vähän menkkakipumaiselta kivulta?

Yhteistyössä