alavatsan kipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
nyt on kp 14/28-30 eli oviksen aikaa elellään.

mulla on ollu nyt pari päivää kauheita tuntemuksia alavatsalla.
just niinku menkat, Mutta: nää pahentuu jos hieroo :/

välillä tuntuu semmonen kouristus alavatsalla, ja sitten kun se menee ohi niin taas on kipeet sivuilta. tuntuu ihan polviin asti :(

oisko jollain tietoo mikä tää on?

Jos oikein huolestuttaa niin kannattaa mennä tutkituttamaan..

Mulla kävi näin:

Joku aika sitten alkoi illalla yhtäkkiä telkkaa katsellessamme mahassa kouristamaan hirvittävästi. Nousin ylös ja menin keittiöön touhuilemaan kun en halunnut muiden näkevän että minuun sattui. Kivut vain pahenivat ja tunnin päästä olin jo kaksinkerroin aikaajoin. Koitin soittaa päivystykseen, mutta takaisin soittoaika olisi ollut vasta joskus tunninpäästä enkä pystynyt olemaan enää mitenkään päin, joten lähdin käymään päivystyksessä. Pikkuhiljaa kivut lievenivät ja päivystyksessä odotellessani ne olivat jo todella laimeat. Kaikenlaisia testejä otettiin mutta mitään ei löytynyt. Sain kuitenkin Litagin särkylääkettä, suurimpiin kipuiluihin.
Soitin sitten kuitenkin itselleni ajan gynekologille, saadakseni sitä kautta jotain selvitystä tähän kipuun. Meinasin että kierukan nauhat pistelevät kohdussa :) tai jotain.
Gynekologi ilmoitti suoraan että kivut olivat vain normaalia rajumpi ovulaatio :D *(harmitti jälkeenpäin että olin ovulaation takia päivystyksessä jonottamassa).

:hug:

Mulla oli ihan sama..

Usean päivän ajan oli todella kovat kivut ja kahteen otteeseen kävin päivystyksessä, muttei mitään syytä löytynyt. Sitten toisella käyntikerralla, laittoivat seuraavaksi päiväksi gynenpolille lähetteen ja siellähän se syy selvisi.. Lekuri vain totesi, että ovulaatio mikä ovulaatio :p Meinasi vähän nolottaa :D

joo no mä kävin kahesti saman viikon aikana kans ja ne ekalla kerralla sano että ovulaatiosta vois olla kyse.
toisella kerralla ne sitten piti yön yli ja tarkkaili meneekö ohi.

mitä nyt kystat oli repeemässä ja leikkaukseen jouduin :(

mut tää kipu ei oo yhtään samanlaista...

Minulla tässä plussaan johtaneessa kierrossa aivan kauheat kivut monta pvää ja lisänä migreeniä *olipa siinä hauska rakastella , kun olin niin kipeä* Mutta kannatti kyllä!

Tiuhti-Viuhtimme tänään rv10 :heart:

Uusimmat

Yhteistyössä