Alavatsan keskiviiva

Moikka!

Haluaisin kysyä teiltä jo plussaneilta, että ilmestyikö teille raskautumisen jälkeen viiva navasta alaspäin?

Itselleni ilmestyi kyseinen viiva noin viikko sitten. Nyt on kp 34 ja tain eilen testin joka näytti negaa. Olen ihan ihmeissäni, sillä olen ymmärtänyt että viiva on merkki raskaudesta? Myös muita oireita on ollut.

Kiitos jo valmiiksi vastauksesta :hug:

Itse huomasin viivan navan alapuolella tänä aamuna ensimmäisen kerran ja olen siis viikolla 11. Mies kysyi itse asiassa jo pari viikkoa sitten että mikä tämä viiva on, mutta luulin hänen kuvittelevan tai että viiva olisi vain painauma housuista. Eli ilmeisesti pigmenttiviiva voi ilmestyä jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa.

Kiitos Meirami ja viia82 vastauksistanne!

Ihmetyttää suuresti mistä tuo viiva mahtaa johtua jos en ole raskaana. Voikohan olla että hormonitoiminta voi vaikuttaa siihen viivan tummuuteen vaikka ei raskaana olisikaan. Tietys toivon että tein testin liian aikaisin ja olenkin raskaana :|

Olisi vielä kiva kuulla muiden kokemuksia!! :)

mulla ei ole tuo viiva tummentunut raskauden aikana (eipä mulla muutenkaan tuota pigmenttiä kehossa kovinkaan paljoa ole), mutta jonkin moinen viiva siinä on ollut tosin aina. yhessä lehessä missä seurataan raskautta viikko viikolta sanotaan että tuo Linea Negra muodostuis joskus rv14 paikkeilla, mutta ainahan nuo on kaikki niin yksilöllisiä.

eipä se auta ku jatkaa jännäämistä, tuskalliseltahan se tuntuu :headwall:
toivottavasti saat kuitenkin mieluisan tuloksen =)

omia oireita sillon aikanaan ei ollut kovinkaan paljon, mutta pientä etovaa oloa oli jo alussa ja lämmöt oli korkeella sama millon mittas, en kuitenkaan uskonu raskauteen vasta kun plussatestin jälkeen, meillä kun meni sitä toivoessa 2.5v.

t.tiipii rv22+5 :heart:

jaa... minä kun oon jotenkin luullut, että se viiva tulee vatsalihasten sivuun siirtymisestä kasvavan vatsan tieltä... mutta oon varmaan sitten ollut väärässä, kun noin aikaseen ootte jo niitä viivoja bongailleet..

Minulle on ilmaantunut viiva tässä lähiaikoina, nyt rv 7+1. Tai siis en usko että se ihan täysin katosikaan edellisistä, mutta nyt se on taas pidentynyt ja tummentunut.

Ja edellisistä en muista milloin ilmaantui, mutta pojasta oli navan alle ja tytöstä kasvoi ihan ylös asti. Ja tummentuivat raskauden edetessä.

Yhteistyössä