M
Mikä vialla?
Vieras
Mitä voisi olla vialla, kun muutama päivä ovulaation jälkeen alkoi alavatsan nipistelyt ja kuukautismaiset kivut, mitkä jatkuvat vielä tänäänkin ja ovulaatiosta on sentään yli 3 viikkoa aikaa. Raskaana en ole, saatuani negatiivisen tuloksen viidellä eri testauskerralla. PCO on, voiko se vaikuttaa? Kävin eilen lääkärissä otattamassa täydellisen verenkuvan ja pissaamassa purkkiin, mutta tulokset saa vasta huomenna. 2 kk sitten otettu papa oli puhdas. Viikonloppuna kuukautisten alettua hirveää kirvelyä oikeassa munasarjassa. Tänään pitäisi ottaa eka clomitabletti, mutten tiedä, viitsinkö, jos nyt on sellainen terveydellinen "tila" ettei kannattaisi ihan just tulla raskaaksi, mitä tuloksissa sitten ilmeneekin. Voiko PCO aiheuttaa näin pitkäkestoista alavatsakipua?