Alavatsakivut, pco, eikä raskaana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä vialla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä vialla?

Vieras
Mitä voisi olla vialla, kun muutama päivä ovulaation jälkeen alkoi alavatsan nipistelyt ja kuukautismaiset kivut, mitkä jatkuvat vielä tänäänkin ja ovulaatiosta on sentään yli 3 viikkoa aikaa. Raskaana en ole, saatuani negatiivisen tuloksen viidellä eri testauskerralla. PCO on, voiko se vaikuttaa? Kävin eilen lääkärissä otattamassa täydellisen verenkuvan ja pissaamassa purkkiin, mutta tulokset saa vasta huomenna. 2 kk sitten otettu papa oli puhdas. Viikonloppuna kuukautisten alettua hirveää kirvelyä oikeassa munasarjassa. Tänään pitäisi ottaa eka clomitabletti, mutten tiedä, viitsinkö, jos nyt on sellainen terveydellinen "tila" ettei kannattaisi ihan just tulla raskaaksi, mitä tuloksissa sitten ilmeneekin. Voiko PCO aiheuttaa näin pitkäkestoista alavatsakipua?
 
Mulla kans pco todettu. Mulla pari päivää menkkojen jälkeen on tullu kauhea alamahakipu ihan yhen äken. Juostessa tuli kerran. Jos teillä jollain olis samaa kokemusta niin mikä oli syynä? kiitos
 
Nuo testit tulivat sitten puhtaina ulos, ja lääkäri kuulosteli ja tunnusteli vatsaa, eikä mitään. Todella turhauttavaa! Alavatsakipuilu on hiipumaan päin, mutta iltaisin ehkä tuntuu selvimmin. Mietin, että voisko kuitenkin olla joku tulehdus, vaikka verikokeissa tulehdusarvot ovat olemattomat? Viikon päästä olis ovis, ja toivon parasta...
 

Yhteistyössä