V
voimat pois
Vieras
Ei vaan auta mikään. Lääkkeitä kokeiltu kymmenittäin, terapiassa juostu monen monta vuotta. Välillä on parempia kausia mutta muuten olen jatkuvasti ahdistunut. Se alkaa HETI aamulla kun herään, sellainen möykky ja puristava tunne rinnassa. Kylmiä väreitä ja säpsähtelyä pitkin päivää. Itkuherkkyyttä. Keskittymisvaikeuksia. Vuoteen en ole töissäkään käynyt. Päivittäiset rutiinit pystyn jokseenkin hoitamaan mutta puoliteholla. Ja nyt alkaa olla voimat loppu. En enää jaksaisi. KAIKKENI olen tehnyt jotta parantuisin. Mies sanoo että opettele elämään sairautesi kanssa, helpommin sanottu kuin tehty.
Olen kävelevä zombie. En enää tunne oikein muuta kuin sen puristavan ahdistuksen. Tunteet mieheen ja lapsiin hyvin vaihtelevat. Joskus olen hetkittäin onnellinen heistä, yleensä vain väsynyt enkä jaksa olla läsnä. Tätä siis jatkunut jo yli 5vuotta.
Olen kävelevä zombie. En enää tunne oikein muuta kuin sen puristavan ahdistuksen. Tunteet mieheen ja lapsiin hyvin vaihtelevat. Joskus olen hetkittäin onnellinen heistä, yleensä vain väsynyt enkä jaksa olla läsnä. Tätä siis jatkunut jo yli 5vuotta.