alapään karvoitus

Miten saatte kaikki karvat pois alapäästä?ja tekeekö oikein kipeää?Entä miten posliineihin suhtaudutaan esim.uimahalleissa..kytätäänkö tai ihmetelläänkö?kun mä käyn 2kertaa viikos uimahallissa jos on paljon iäkkäi ihmisiä.Mä ajoin eilen alapään karvat pois niin tarkkaan kun sain ja mies kyllä tykkäs posliinista! =)
 
mahdotonmies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 11:09 äitix3 kirjoitti:
Miten saatte kaikki karvat pois alapäästä?ja tekeekö oikein kipeää?Entä miten posliineihin suhtaudutaan esim.uimahalleissa..kytätäänkö tai ihmetelläänkö?kun mä käyn 2kertaa viikos uimahallissa jos on paljon iäkkäi ihmisiä.Mä ajoin eilen alapään karvat pois niin tarkkaan kun sain ja mies kyllä tykkäs posliinista! =)

No näin miehenä tuli mieleen,et kyllä ainakin itse voisin niitä karvoja ajella. Se voisi olla ihan kiva esileikki. Istuskella naisen edessä ja leikkailla karvoja pois ja paljastuisi kiva näkymä. Joten ei muuta kuin mies hommiin!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 12:39 mahdotonmies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 11:09 äitix3 kirjoitti:
Miten saatte kaikki karvat pois alapäästä?ja tekeekö oikein kipeää?Entä miten posliineihin suhtaudutaan esim.uimahalleissa..kytätäänkö tai ihmetelläänkö?kun mä käyn 2kertaa viikos uimahallissa jos on paljon iäkkäi ihmisiä.Mä ajoin eilen alapään karvat pois niin tarkkaan kun sain ja mies kyllä tykkäs posliinista! =)

No näin miehenä tuli mieleen,et kyllä ainakin itse voisin niitä karvoja ajella. Se voisi olla ihan kiva esileikki. Istuskella naisen edessä ja leikkailla karvoja pois ja paljastuisi kiva näkymä. Joten ei muuta kuin mies hommiin!!!
Hyvä-hyvä-hyvä!! Se on paljon kivempaa niin :D :p Siis, siten että sen tekee mies.. :p :p
 
Mörripörri
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 12:39 mahdotonmies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 11:09 äitix3 kirjoitti:
Miten saatte kaikki karvat pois alapäästä?ja tekeekö oikein kipeää?Entä miten posliineihin suhtaudutaan esim.uimahalleissa..kytätäänkö tai ihmetelläänkö?kun mä käyn 2kertaa viikos uimahallissa jos on paljon iäkkäi ihmisiä.Mä ajoin eilen alapään karvat pois niin tarkkaan kun sain ja mies kyllä tykkäs posliinista! =)

No näin miehenä tuli mieleen,et kyllä ainakin itse voisin niitä karvoja ajella. Se voisi olla ihan kiva esileikki. Istuskella naisen edessä ja leikkailla karvoja pois ja paljastuisi kiva näkymä. Joten ei muuta kuin mies hommiin!!!
Hyvä hyvä hyvä!! Ajattelisipa kaikki miehet noin.. :xmas:
 
mahdotonmies
[/quote]

Hyvä hyvä hyvä!! Ajattelisipa kaikki miehet noin.. :xmas:
[/quote]


Pitäisköhän mun sit perustaa firma, joka myy himoa purkissa ja ajelee sit naisten karvoituksia :D :D :D

Olisi siinä melkoinen business-idea! Ja voisi vielä hakea EU-tukea.
 
Mörripörri
\Hyvä hyvä hyvä!! Ajattelisipa kaikki miehet noin.. :xmas:
[/quote]


Pitäisköhän mun sit perustaa firma, joka myy himoa purkissa ja ajelee sit naisten karvoituksia :D :D :D

Olisi siinä melkoinen business-idea! Ja voisi vielä hakea EU-tukea.

[/quote]

B) Hyvä idea :D :D :D
 
no, enpä oo uimahallis huomannut mitenkään erikoisesti tuijottamista. Enemmän ne o kahtoneet tatuointeja. ja vanhemmat ihmiset näkyy kahtovan viel aika pahana. vaikka vain kaksi tatuointia onkin.

Ja helppohan se on ajella. paitsi, ett koht puolin alkaa varmaan tulla maha tielle, mutta hyvin se on viime raskaudessakin onnistunut.

Mutta jos sitä tällä kertaa pyytäis miestä jossain vaihees ajelee, ettei jää vain ajatuksen tasolle. Mutta tiiä tuota.
 
\Hyvä hyvä hyvä!! Ajattelisipa kaikki miehet noin.. :xmas:
[/quote]


Pitäisköhän mun sit perustaa firma, joka myy himoa purkissa ja ajelee sit naisten karvoituksia :D :D :D

Olisi siinä melkoinen business-idea! Ja voisi vielä hakea EU-tukea.

[/quote]

Mahtava idea! ;)
 
Olen ollut karvattomana jo monta vuotta ilman erikoisempia kommelluksia esim. uimahallissa. Ei siellä ole kukaan tuijotellut, mutta ohimeneviä katseita kylläkin tulee.
:wave:
Nyt olen ollut meidän uuden (toka) vaavin kanssa vauvauinnissa, ja siellä olen huomannut useiden muidenkin äitien olevan hyvin niukkakarvaisia/ osaksi tai kokonaan :kieh:
 
kolmen äityli
Pinseteillä aloitin posliiniin tottumisen, ja nyt apuna vielä lämminvaha. Kaikki lähtee ja ilman kipua. ;)
Uimassa olen käynyt aivan normaalisti eikä siellä kukaan ole asiaan kiinnittänyt huomiota. Myös nyt vauvauinnissa käyn sunnuntaisin nuorimmaisen kanssa. Siellä aika moni äityli on samoilla linjoilla ilman karvoja. Olen vaan huomannut. B)
 
Ani
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.06.2006 klo 10:10 Tummatukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2005 klo 23:09 ei ymmärrä kirjoitti:
Miksi pitäisi olla karvaton? Mikä viehättää???
Se viehättää, että tuntuu paremmalta. Liukuupi mukavasti =) Kokeile niin tiedät!
Näin juuri :wave: olo on puhtaampi ja paaaljon sexympi! :heart:
 

Yhteistyössä