alapään ajelu!

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pl:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pl:
Käykää sokeroinnissa! Ei sänkeä, kutinaa eikä näppyjä. Monta viikkoa siisti, ja sitten uudestaan.
Tai ostakaa epilaattori.
Juu on tosiaan muutakin tekemistä kuin käydä muutaman viikon välein pimppaansa sokeroimassa jossain... Hyvä kun kampaajalle ehtii.

Epilaattori: Enpä tiedä, ehkä mulla on jotekin epätavallisen herkkä alapää, mutta tuntuis aika rujolta epilaattori, tai mikään muu karvat juurineen repivä konsti.
No ei siellä tarvitse itseasiassa käydä edes kuukausittain, varsinkaan kun alkuun pääsee.
Mun ei tarvitse päivittäin tuhlata aikaani seivailuun, eli loppupelissä minä käytän majavani hoitoon vähemmän aikaa kuin seivaajat, mutta minulla ei ole koskaan näppyjä, kutinaa, sänkeä eikä rehottavaa turkkia! :)
No eiks se nyt repäise aika pirusti jos karvatollo juurineen nykäistään irti?!
 
pl
Kun sokeroi säännöllisesti, karvankasvu hidastuu, ja eihän ne kaikki kasva yhtäaikaa takaisin. Eli ekalla kerralla on enempi kiskottavaa, mutta sitten ei enää ole.
Eikä se mielestäni sattunut ekallakaan kerralla, nyttemmin ei enää ollenkaan.

Itse koen sokeroinnin hyväksi.
 
vieras
paljon toi sokerointi maksaa?
Marilii, vi**tuakos luet tätä ketjua? Voit mennä lukemaan ihan mun puolesta noita ruokaketjuja ja pysyä tästä pois jos noin alko oksettaa. ;)
 
pl
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Olette oksettavia akkoja. Eikö nää karvajutut ole ihan henkilökohtaisia asioita?
No minä ainakin sain sokeroinnista kuulla ystävältä. Miten sitä hyviä vinkkejä saisi ellei vaikka täältä.


Mitä oksettavaa tässä nyt on, ei seivailun tavoista keskusteleminen ole niin yksityistä kuitenkaan. Ihan samoin voi puhua vaikka kainaloiden ajelusta, ne minä epiloin itse kuten säärenikin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:
Miten pimppa desinfioidaan...? Ainakin alkoholin luulisi kirvelevän ihan pikkuisen!
Keittämällä kattilassa väh. 10 min.
:LOL:
Tätä minäkin veikkaisin!
Tiiteni, ihan vaan apteekin desinfiointi aineella. Septidin ym.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiiteni harmaana:
Miten pimppa desinfioidaan...? Ainakin alkoholin luulisi kirvelevän ihan pikkuisen!
Keittämällä kattilassa väh. 10 min.
:LOL:
Tätä minäkin veikkaisin!
Tiiteni, ihan vaan apteekin desinfiointi aineella. Septidin ym.
Hih, päivittäin kyllä töissä "törmään" alapäihin, mutta en tuota desinfiointia siltikään ymmärrä....
:whistle:
 
Posliini aina
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:
aina kun ajelen alapäätä (höylällä) muutaman päivän päästä tulee punasta näppylää ja kutisee.. muilla alueilla ei tule!

onko muilla tollasta, mikä vois auttaa?
Minulla oli samallaisia vaivoja. Näppylöitä ja kutinaa. Mulla miesten partavesi auttaa.
 
ei tulehdu
Mä tempasen karvat irti vahaliuskalla ja ihan alhaalta otan höylällä. Vahalla vetästyt kohdat pysyy hyvänä useamman viikon eikä edes tuu näppylöitä tai punotusta.
 
Lapsivasta
Mul on ongelma kans kun alapääni haisee koko ajan housujenkin läpi kuolleelle silakalle ja sheivatessa näppyjä tulee jotka kutiavat ja kirvelevät.En harrasta seksiä koska olen niin nuori en uskalla puhua tästä äidille enkä tämän ikäisenä gynegologille mene! Tuntuu kun olisin ihan yksin tämän asian kanssa mutta tarvitsen hyvät ohjeet esim pitääkö kädet pestä ennen itsetyydytystä ? AUTTAKAA!
 
342klsd
Mul on ongelma kans kun alapääni haisee koko ajan housujenkin läpi kuolleelle silakalle ja sheivatessa näppyjä tulee jotka kutiavat ja kirvelevät.En harrasta seksiä koska olen niin nuori en uskalla puhua tästä äidille enkä tämän ikäisenä gynegologille mene! Tuntuu kun olisin ihan yksin tämän asian kanssa mutta tarvitsen hyvät ohjeet esim pitääkö kädet pestä ennen itsetyydytystä ? AUTTAKAA!
Itse pesen alapään päivittäin samalla kun käyn suihkussa. Sheivaamisesta näytti aina tulevan minullekin näppyjä, joten luovuin siitä ja tyydyin siistimään karvoituksen saksilla (ei ole paljas, mutta siisti ja huolletun näköinen :) ). Tämän ketjun luettuani kuitenkin harkitsen, että ehkä voisi kokeilla taas tuota sheivausta tarkan desinfioinnin jälkeen. Ja sitten rasvaa päätteeksi...
Tai sitten vaan sokerointiin jos varmasti haluaa paljaana pitää!

En yleensä ajattele käsien pesua ennen itsetyydytystä, mutta en nyt millään ihan likaisilla sormilla aloittaisi! :D Eikä varmasti olisi mitenkään huono idea pestä kädet...
 
On kuulkaas olemassa ihan sellaista after shavea joka on intiimialueille tarkoitettu. Rfsu:n valmistamaa ja myydään ainakin isommissa s-ryhmän marketeissa. Ei oo näppylöitä näkyny eikä kutia kun muistaa aina sheivaamisen jälkeen laittaa.
 

Yhteistyössä