H
"huolissaan"
Vieras
Eli tytöllä on tämän syksyn aikana tullut alapäästä verta noin viisi kertaa silleen että pikkuhousut ovat olleet veressä. Veri on tullut kertaluontoisesti noin muutaman viikon väliajoin. Alkusyksystä käytiin lääkärissä ja tehtiin virtsakoe ja lääkäri epäili vaan jotain nirhaumaa tms koska pissakoe oli puhdas. No sitten kun tämä verentulo uusi niin todettiin että veri tulee kyllä emättimestä. Käytiin lääkärissä taas ja lähete on tarkempiin tutkimuksiin. Tutkimukset ovat ens viikolla mutta haluaisin kuulostella onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa. Olen ihan tosi huolissani, eihän näin pienellä nyt kuukautisiakaan voi vielä olla. Lääkäri sanoi hormonihäiriöistä että niitä ainakin tutkitaan. Mä olen niin huolesta soikeena asian vuoksi.
Joo, ja sitten jos joku aikoo ehdottaa jotain seksuaalisesta hyväksikäytöstä niin voi jättää kommentoimatta, asiallisia vastauskia kiitos. Jos joku lääkäri olis paikalla niin olis ihana jos tietäis ja kommentois mitä toi voi olla. Tyttö on ollut tosi terve aina ja muita oireita ei siis ole, vatsakipua tms.
Joo, ja sitten jos joku aikoo ehdottaa jotain seksuaalisesta hyväksikäytöstä niin voi jättää kommentoimatta, asiallisia vastauskia kiitos. Jos joku lääkäri olis paikalla niin olis ihana jos tietäis ja kommentois mitä toi voi olla. Tyttö on ollut tosi terve aina ja muita oireita ei siis ole, vatsakipua tms.