alapäässä joku finnin tapainen,onko kellään ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sire

Vieras
oon siis raskaana,mulla on ollut hiivatulehdusta tässä vähän väliä ja papa näytekin otettiin vastottain ja oli ok..mutta ulkosynnyttimissä lähellä emätintä on n 2 kk ajan ollut finnin tapainen ihon värinen näppylä..apua...hysteerikkonahan mietin että se on jokin syöpä,,jelppikää nyt vähän,,onko mitään muuta vaihtoehtoa kuin syöpä ;).ei ole kipeä siis tää näppy...

Mulla oli kans raskausaikana! Oli kans hirveästi hiivaa ja hillitön kutina koko ajan. Sitten tuli se ISO näppylä. Synnytyksessä se huomattiin tikkejä ommellessa, lääkäri tutki ja totesi, että se oli joku tulehtunut rauhanen. Puhkastiin ja tuli kuulemma paljon jotain eritettä. SEn jälkeen ei ole vaivannut.

karvatukos tai joku sinnepäin, eli tulehtunut, apteekista hae Sibicort voidetta maksaa muutaman euron ja käy myös jos on jalassa esim. reidessä ajoksia.

Mulle tuli pian synnytyksen jälkeen isompiin häpyhuuliin semmonen pahkura. Ei ole ollu kipeä, eikä ole kasvanu. Kysyin siitä gyneltä kesällä, ja se sano, että se on vaan suurentunu rauhanen tms. Ei paniikkia.

Mullakin tuli sellainen. Gyne sanoi että se voi kasvaa kananmunan kokoiseksi ja joudutaan tyhjentämään. Sanoi että se on joku patti joka kerää sitä limaa joka emättimestä tulee yhdynnässä. En oikeen tajunnut että mitä se ukko puhui, lääkäri siis. Mutta että kosteustuotanto olis niin suurta että muodostaisi patteja...
Sanoi että tulla tyhjennyttämään, mutta mulla se painui pois itekseen.

On ollut ja kun aikansa oli, kasvoi ja puhkesi täytyttyään. Sellaista verivisvaa. Vaaraton, mutta loppuvaiheessa voi olla kipeä. Älä purista ennen kuin se on kypsynyt.

Elikkä paise ja se on tarttuva! Yleensä yhden viereen tulee toinen jne...
Saattaa nostaa pahimmillaan kuumeen ja olo on kuvottava. Lääkäriin ja lääkekuuri niin saa helpotusta. Niitä ei saisi itse alkaa puhkomaan tulehdus/tartunta riskin takia ja niistä jää rumat arvet,kraaterit. Saattaa myös turvottaa nivusrauhaset kun ovat kipeimmillään ja jopa kananmunan kokoisia... Niistä ei sitten pääse koskaan eroon,bakteeri on veressä.

Yhteistyössä